وعده رئیس هلال احمر برای ساخت 5 هزار خانه هلال

به گزارش اسلیم فا، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: خانه های هلال جزو اولویت های کاری ماست و باید تا خاتمه دولت تعداد آن ها به 5 هزار خانه برسد.

وعده رئیس هلال احمر برای ساخت 5 هزار خانه هلال

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر در گفت وگو با خبرنگار ، با اشاره به احداث خانه های هلال در سراسر کشور اظهار کرد: خانه های هلال جزو اولویت های کاری ماست و باید تا انتها دولت تعداد آن ها به 5 هزار خانه برسد و در هفته هلال نیز آن دسته از خانه های هلال که آماده بهره برداری هستند، افتتاح خواهند شد.

او با اشاره به اینکه تقویت خانه های هلال مدنظر است، گفت: باید اهداف مقوله داوطلبی در هلال احمر تشریح گردد تا بعضی دچار سوءتفاهم نشوند. جمعیت هلال احمر برای هیچ کسی سود ندارد و تنها منفعت آن انجام کارهای خوب و خدمات رسانی به مردم است.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه 37 هزار و 118 خانه هلال در دهیاری های سراسر کشور ایجاد شده است، گفت: خانه های هلال بودجه زیادی نیازی ندارند و داوطلب محور هستند، در واقع این خانه ها باری بر دوش دولت نیستند، بلکه یار دولت و مردم هنگام وقوع حوادث به شمار می آیند.

همتی با تاکید بر اینکه باید اهداف هلال احمر تبیین گردد، توضیح داد: باید از ظرفیت های نهفته جمعیت هلال احمر به بهترین شکل استفاده گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1674

به "وعده رئیس هلال احمر برای ساخت 5 هزار خانه هلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده رئیس هلال احمر برای ساخت 5 هزار خانه هلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید