با برترین برندهای میز ناهارخوری در ایران آشنا شوید

به گزارش اسلیم فا، میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دورادور آن، می تواند یک دکوراسیون خارق العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد آنالیز قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.

با برترین برندهای میز ناهارخوری در ایران آشنا شوید

انواع میز ناهارخوری از نظر جنس

متریال سازنده میز ناهارخوری می تواند از انواع چوب، سنگ، فلز، پلاستیک، شیشه، ام.دی.اف یا اچ.دی.اف باشد. به هرحال تصویری که از میز ناهارخوری با چوب جنگلی اصل در فکر ما هست، تصویری اشرافی تر است. همانطور که میزهای مرمرین نیز چنین حسی را در ما ایجاد می نمایند.

ما بر اساس نوع استفاده، بودجه مورد نظر و همین طور دکوراسیون فضای خود، تصمیم می گیریم که کدام جنس مبلمان و میز ناهارخوری برای ما مناسب تر است. پراستفاده ترین متریال میزهای ناهارخوری شامل موارد زیر است؛

  • میز ناهارخوری شیشه ای
  • میز ناهارخوری ام.دی.اف . اچ.دی.اف
  • میز ناهارخوری فلزی (معمولاً استیل)
  • میز ناهارخوری سنگی
  • میز ناهارخوری پلاستیکی
  • میز ناهارخوری چوبی
  • میز ناهارخوری ای بی اس یا پلیمری

انواع میز ناهارخوری از نظر شکل

میزهای ناهارخوری از نظر شکل، در سایزهای و مقدار های مختلفی فراوری می شوند. امکان دارد در طرح های هندسی و اشکال دیگر هم ساخته شوند ولی رایج ترین اشکال میزهای ناهارخوری شامل موارد زیر است.

  • میز ناهارخوری مستطیل
  • میز ناهارخوری مربع
  • میز ناهارخوری گرد
  • میز ناهارخوری بیضی
  • میز ناهارخوری فانتزی

برترین برندهای میز ناهارخوری ایرانی

حال که با انواع میزهای ناهار خوری تا حدودی آشنا شدید، به معرفی برندهای میز ناهارخوری ایرانی و خارجی برتر که در زمینه فراوری مبلمان نیز فعالیت دارند می پردازیم.

  • مبلمان نقشینه
  • مبلمان صبا
  • مبلمان نیلپِر (مارسی)
  • مبلمان و دکوراسیون امپریال
  • مبلمان خانگی چوب و هنر
  • مبل صبوری
  • مبلمان مانلی هوم
  • مبلمان و سازه های فلزی متال تهران
  • مبلمان روشنی

مبلمان نقشینه

برند نقشینه بیش از 40 سال است که در زمینه فراوری مبلمان و دکوراسیون منزل می درخشد. نقشینه کار خود را در ابتدا از فراوری جایگاه و مبلمان شروع کرد و بعد کم کم میزهای ناهارخوری و جایگاه های آن را هم در حوزه فراوری خود گنجاند.

این شرکت در زمینه فراوری محصولات خود به کاربردی بودن و کیفیت توجه زیادی دارد و در عین حال محصولات آن زیبایی خاصی هم دارند.

در زمینه فراوری میزهای ناهارخوری هم انواع شکل های میز ناهارخوری (گرد، بیضی، مستطیل) در برنامه کاری و فراوریات این شرکت بوده است که انواع مدل های ساده میز ناهارخوری تا مدل های کلاسیک را در برمی گیرند.

مبلمان صبا

این برند بیش از 25 سال است در حوزه فراوری مبلمان های هنرمندانه و زیبا فعالیت می نماید. در واقع محصولات صاحب برند صبا یعنی شرکت اقـتدار مبلمان صبا، هنر را با فناوری روز به هم آمیخته اند و طراحی اغلب کارهای این شرکت منحصربه فرد و انحصاری است.

در زمینه فراوری میز ناهارخوری هم میزهای این شرکت در شکل های مختلف و با جنس چوب های مختلف فراوری می شوند و فضای خانه شما را زیبا و بی نظیر می سازند.

یکی از مزیت های این برند گارانتی 3 ساله آن و خدمات پس از فروش 12 ساله آن است که با توجه به وجود بیش از 30 نمایندگی در سراسر ایران، خیال شما را از بابت مسائل احتمالی آینده در زمینه میز ناهارخوری تان راحت می سازد.

مبلمان نیلپِر (مارسی)

مبلمان نیلپر سازنده مبلمان خانگی و اداری و مبلمان مخصوص کودک و نوجوان است و در زمینه میزهای ناهارخوری هم به همین شیوه عمل می نماید و انواع میزهای ناهارخوری چوبی بچه ها و کلاسیک و کاری را فراوری می نماید.

میزهای ناهارخوری مبلمان نیلپر از نظر کیفیت ساخت و طراحی بسیار قابل قبول بوده و بی شک هواداران خاص خود را دارند.

مبلمان و دکوراسیون امپریال

این شرکت مشهور فراوری مبلمان در ایران سال های سال است (بیش از 50 سال) که در کار طراحی و فراوری زیباترین مبلمان کلاسیک مطابق با جدیدترین طرح های اروپا و به ویژه آلمان و ایتالیاست.

مبلمان امپریال انواع مبل های خانگی کلاسیک، اداری و سرویس خواب و همین طور میزهای ناهارخوری را فراوری کرده و با کیفیت فوق العاده در اختیار مشتریان قرار می دهد. کارهای این شرکت ظرافت و شکوه خاصی دارند. اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است و در پی میز ناهارخوری کلاسیک هستید، امپریال را به خاطر داشته باشید.

مبلمان خانگی چوب و هنر

شرکت چوب و هنر، صاحب برند چوب و هنر از سال 1353 با نام صنایع چوب شیرپور شروع به فعالیت کرد و در سال 1385 یعنی بعد از بیش از 30 سال، نام خود را به چوب و هنر تغییر داد. این شرکت پرسابقه سال های سال است که در زمینه عرضه مبلمان کلاسیک فعالیت می نماید و سعی کرده خود را در سطح یک برند دنیای مطرح سازد.

در این راه شرکت چوب و هنر سعی کرده رضایت مشتریان را همیشه مدنظر قرار داده و کیفیت را سرلوحه کار خود گرداند. در زمینه فراوری میزهای ناهارخوری هم این شرکت سال های سال است که توانسته با طرح ها و جنس های چوبی مختلف، کارهایی مطابق سلیقه هر خانواده ایرانی فراوری کند. این برند همیشه جزء برندهای برتر ایرانی در زمینه میزهای ناهارخوری بوده است.

مبل صبوری

مبل صبوری از برندهای میز ناهارخوری و نام آشنای ایرانی است که در زمینه های مختلف، فراوریاتی بیشتر در سبک مدرن و بعضی هم در سبک کلاسیک داشته است.

از میان کارهای این شرکت، فراوری مبلمان، میزهای ناهارخوری آن هم قابل عنوان هستند که بیشتر به شکل های مستطیل و مربع طراحی و در دو نوع کلاسیک و مدرن عرضه می شوند. شرکت مبل صبوری بیش از بیست و پنج سال سابقه در فراوری انواع مبلمان دارد.

مبلمان مانلی هوم

یکی دیگر از برندهای میز ناهارخوری در زمینه فراوری مبلمان، مانلی هوم است که از ابتدای فعالیت کوشش کرده است، سلایق مختلف مردم را در نظر بگیرد و هم به سبک مدرن و هم به سبک کلاسیک مبلمان و از جمله میزهای ناهارخوری فراوری کند.

برند مانلی همیشه رضایت مشتریان را هم در نظر داشته است و این باعث شده معروفیت خوبی در این بازار پیدا کند.

مبلمان و سازه های فلزی متال تهران

مبلمان متال بیش از 25 سال است که در زمینه فراوری مبلمان استیل و فلزی فعال است و به تازگی شروع به فراوری مبلمان و اکسسوری های مدرن کرده است. در این میان میزهای ناهارخوری چندی هم از فراوریات این شرکت هستند که مانند دیگر محصولات این شرکت با ضمانت 5 ساله ارائه می شوند.

در فراوری محصولات مبلمان متال تهران، مساله ای که اهمیت دارد، این است که قبل از ساخت محصولات با مشتری مشورت انجام شده و بر اساس خواست مشتری محصول فراوری می گردد. بنابراین اگر قصد دارید میز ناهارخوری شما شکل یا مقدار خاصی داشته باشد یا از متریال خاصی بهره ببرد، می توانید سفارش را به مبلمان متال تهران بدهید و آن ها مبل را به همان شکلی که می خواهید، فراوری خواهند کرد.

مبلمان روشنی

یکی دیگر از برندهای برتر ایرانی در زمینه فراوری میزهای ناهارخوری، برند مبلمان روشنی است که سال هاست با مبلمان کلاسیک و شیک و مجلسی خود چشم ها را خیره ساخته است.

میزهای ناهارخوری ساخت شرکت مبلمان روشنی، با طرح های اشرافی و کلاسیک خود و برترین چوب ها با کیفیت بالا و طرحی چشم نواز عرضه می شوند و بر زیبایی دکوراسیون خانه شما می افزایند.

برای تماشا آگهی های میز ناهارخوری در خبرنگاران کلیک کنید

معروفترین برندهای میز ناهارخوری خارجی در ایران

بسیاری از برندهای معتبر خارجی فراورینماینده مبلمان و میز ناهارخوری در بازار ایران هم فعالیت می نمایند که در ادامه، به چندتا از برترین های آن ها اشاره می کنیم.

  • برند سوئدی ایکیا
  • اسنشال هوم
  • برند فرانسوی روشه بوبوا
  • برند ایتالیای کارتل
  • برند ایتالیایی فندی کاسا
  • برند ایتالیایی اِدرا

برند سوئدی ایکیا

برند ایکیا یا ایکه آ برندی سوئدی است که سه ربع قرن قبل تاسیس شد و امروزه یکی از مشهورترین برندهای مبلمان دنیا است. محصولات این برند مبلمانی زیبا و نوآورانه هستند که در سری های klippan، LACK، Mammut و Dagis فراوری می شوند.

مبلمان فراوری این شرکت به زیبایی، استحکام، تنوع و قیمت مناسب مشهورند. در زمینه تنوع محصولات این شرکت همین بس که بیش از 12000 محصول از فراوریات این شرکت هستند. این شرکت در ایران هم به خوبی شناخته شده است.

اسنشال هوم

برند اسنشال هوم (Essential Home) بیش از 50 سال است که به فراوری مبلمان و میزهای ناهارخوری مشغول است و کارهایش نوستالژیک و یادآور دیروز است که با امروز تلفیق شده و طرحی بدیع را به وجود آورده است. بسیاری از محصولات اسنشال هوم، دست ساز هستند و از این نظر با کیفیت و زیبایی خود بی نظیرند.

برند فرانسوی روشه بوبوا

برند روشه بوبوا Roche Bobois برندی مشهور و فرانسوی است که در بازار ایران هم نمایندگی داشته و به فعالیت مشغول است. این برند در سال 1960 به وسیله دو خانواده روشه و شوشان تاسیس شد و تبدیل به یکی از بزرگترین فراورینمایندگان و فروشندگان مبلمان و میزهای ناهارخوری در دنیا شد.

محصولات این برند قیمت بالایی دارند اما در عین حال، زیبایی آن ها چشم ها را خیره می سازد. تنوع محصولات این شرکت هم بسیار زیاد است.

برند ایتالیای کارتل

برند کارتل (Kartell) برندی ایتالیایی است که از سال 1963 شروع به فراوری مبلمان خانگی کرده است. محصولات این برند بسیار لوکس و زیبا هستند و این شرکت توانسته در زمینه فراوری مبلمان و میزهای ناهارخوری به یکی از مطرح ترین فراورینمایندگان دنیا تبدیل گردد.

البته قیمت محصولات برند کارتل بالاست؛ اما کیفیت و تنوع مدل های بی نظیری را عرضه می نماید که جوابگوی هر سلیقه ای است. میزهای ناهارخوری برند کارتل در انواع کلاسیک و مدرن به بازار عرضه می شوند.

برند ایتالیایی فندی کاسا

برند فندی کاسا Fendi Casa برندی ایتالیایی است که از سال 1989 تاسیس شده و شروع به فراوری مبلمان لوکس و متفاوت کرد. این برند مشهور به برند نوآور است و طرح های آن معمولاً بسیار خلاقانه و زیباست.

برند فندی کاسا در زمینه فراوری میزهای ناهارخوری هم فعال است و در هر شکل و نوعی که تصورش را بکنید، کارهایی در این زمینه ارائه داده است. از مبلمان کلاسیک گرفته تا مبلمان امروزی و مدرن، در لیست کارهای این شرکت معتبر واقع شده است. فندی در بازار ایران هم فعالیت خوبی دارد.

برند ایتالیایی اِدرا

برند ایتالیایی ادرا Edra در شهری ادرا و در سال 1987 تاسیس شد. از دلایل معروفیت این برند که در کنار مبلمان خود، میزهای ناهارخوری گرد و مستطیلی هم فراوری می نماید، ترکیب سبک کلاسیک و مدرن است که باعث شده فراوریات این شرکت مبلمان سازی طرح هایی نو داشته باشند.

در این راهنما تا جایی که امکان داشت برندهای میز ناهارخوری ایرانی .و خارجی را به شما معرفی کردیم. امیدواریم توانسته باشیم در انتخاب میز ناهارخوری مطلوب به شما یاری کرده باشیم.

***

آگهی های انواع میر ناهارخوری را در خبرنگاران ببینید
منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2175

به "با برترین برندهای میز ناهارخوری در ایران آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برترین برندهای میز ناهارخوری در ایران آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید