پرسپولیس النصر را شکست می دهد، گل های آل کثیر اروپایی است

به گزارش اسلیم فا، محمد صادقی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد بازی امروز پرسپولیس با النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در دوحه قطر برگزار می گردد گفت: ملاقات بسیار سختی است که من فکر می کنم شاگردان یحیی گل محمدی برای رسیدن به پیروزی احتیاج به تمرکز ذهنی بالایی دارند.

پرسپولیس النصر را شکست می دهد، گل های آل کثیر اروپایی است

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا پاییز 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به تاریخچه بازی هایی که بین تیم های باشگاهی ایران و عربستان برگزار شده است، اضافه کرد: وقتی نگاهی به بازی های قبلی نمایندگان هر دو کشور می کنیم به وضوح می توانیم به قدرت بالا و انگیزه تمام نشدنی ایرانی ها پی ببریم. پرسپولیس هم معمولا مقابل تیم های عربستانی نتایج خیلی خوبی گرفته است. به همین خاطر فکر می کنم کفه ترازو به سود پرسپولیس است و بازی در همان 90 دقیقه به سود پرسپولیس تمام می گردد.

وی درباره احتمال کلین شیت دوباره حامد لک مقابل مهاجمان گلزن و خطرناک النصر تاکید نمود: دروازه بان پرسپولیس خیلی زود خودش را به تیم تحمیل کرد. حامد لک نقش بسیار ویژه ای در صعود این تیم به نیمه نهایی داشت. مدافعان پرسپولیس هم کمترین فضا را به مهاجمان حریف برای پاسکاری و زدن شوت قرار می دهند. اگر این تیم مواظب ضربات پشت محوطه جریمه باشد می تواند کلین شیت دیگری را برای خودش ثبت کند.

صادقی یادآور شد: فکر می کنم عملکرد یحیی گل محمدی از بازیکنان پرسپولیس هم بهتر بوده است. او بازیکنان جدید را خیلی زود به ترکیب رساند و حس همکاری را در تیمش بالا برد. معین است چنین تیمی قطعا می تواند بهترین نتایج را بگیرد. گل محمدی خوب فکر کرد و درخشان عمل کرد.

صادقی درباره گلزنی های عیسی ال کثیر توضیح داد: آل کثیر به خوبی جای علی علیپور را پر نموده است. او اندازه دو بازی فوتبال می دود و با توان بالایی که دارد مثمر ثمر ظاهر شده است. گل هایی که او می زند اروپایی است و نشان از توانمندی اش دارد.

پیشکسوت پرسپولیس با پیش بینی نتیجه بازی امروز اظهار داشت: پرسپولیس می تواند روی سرعت بالای وحید امیری و گلزنی او در کنار عیسی آل کثیر حساب باز کند. فکر می کنم این بازی با دو گل که پرسپولیس خواهد زد به انتها برسد و این تیم به فینال برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1304

به "پرسپولیس النصر را شکست می دهد، گل های آل کثیر اروپایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس النصر را شکست می دهد، گل های آل کثیر اروپایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید