پوشیدن ماسک؛ عرصه جدال انتخاباتی بین جو بایدن و دونالد ترامپ

به گزارش اسلیم فا، پوشیدن یا نپوشیدن ماسک این رزوها به عرصه جدال انتخاباتی میان دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است.

پوشیدن ماسک؛ عرصه جدال انتخاباتی بین جو بایدن و دونالد ترامپ

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مسئله پوشیدن یا نپوشیدن ماسک در روزهای گذشته به یکی از کانون های جدال انتخاباتی بین دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و رقیب انتخاباتی او، جو بایدن تبدیل شده است.

ترامپ در روزهای گذشته از پوشیدن ماسک در برابر دوربین ها خودداری نموده و اشاره نموده نمی خواهد این مسئله را به یک پیروزی نمادین برای رسانه ها تبدیل کند. در مقابل جو بایدن، نامزد بالقوه حزب دموکرات در اولین سخنرانی علنی بعد از شیوع کرونا ماسک به صورت زده بود.

ترامپ در شبکه اجتماعی توئیتر اظهارنظر یکی از کارشناسان فاکس نیوز که با لحنی کنایه آمیز از پوشیدن ماسک توسط جو بایدن انتقاد نموده بود را بازنشر کرد.

بریت هیوم، کارشناس فاکس نیوز با انتشار تصویری از جو بایدن که ماسک به چهره دارد نوشته است: این شاید مشخص کند چرا ترامپ دوست ندارد در مجامع علنی ماسک بپوشد.

جو بایدن روز شنبه در ویدئویی تبلیغاتی از تصمیم ترامپ برای بازی کردن گلف در روز یادبود به شدت انتقاد نموده بود.

بایدن در این ویدئوی تبلیغاتی عنوان می نماید در حالی که آمار تلفات ناشی از کرونا در آمریکا رو به افزایش، رئیس جمهور (ترامپ)، میخواهد گلف بازی کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1116

به "پوشیدن ماسک؛ عرصه جدال انتخاباتی بین جو بایدن و دونالد ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشیدن ماسک؛ عرصه جدال انتخاباتی بین جو بایدن و دونالد ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید