چگونه ملک مورد نظر خود را در اپلیکیشن خبرنگاران پیدا کنیم؟ (راهنمای تصویری)

به گزارش اسلیم فا، چه کسی فکر می کرد برای پیدا کردن خانه روزی برسد که خیلی راحت بتوانیم در خانه بنشینیم و فقط به یک گوشی هوشمند نیاز داشته باشیم. امروز این کار به لطف سرویس های متعدد آنلاین و اپلیکیشن خبرنگاران محقق شده است. خبرنگاران اکنون به عنوان پربازدیدترین سرویس آنلاین برای آگهی های املاک شناخته می شود. البته برای اینکه سریع تر به نتیجه برسید هم نکاتی وجود دارد که امروز با هم این موارد را بررسی می کنیم.

چگونه ملک مورد نظر خود را در اپلیکیشن خبرنگاران پیدا کنیم؟ (راهنمای تصویری)

این روزها برای پیدا کردن ملک مورد نظرتان فقط کافی است اراده کنید. پیشتر بزرگترین دغدغه ما این بود که باید زمان و انرژی زیادی را صرف مراجعه به مشاوران املاک و بنگاه ها می کردیم. حالا می توانید در لحظه هر چه آگهی ملک می خواهید با جزئیات دقیق ببینید. آگهی های زیادی ازطریق اپلیکیشن خبرنگاران در دسترس شما قرار دارند. اگر می خواستید هرکدام از این آگهی ها را به صورت حضوری بازدید کنید، باید ساعت ها و روزها زمان برای بازدید اختصاص می دادید. اکنون با جست وجو در آگهی های آنلاین، گزینه های بازدید خود را زودتر پیدا کرده و زمان کمتری صرف می کنید.

بدون شک هر کدام از ما برای خرید یا رهن و اجاره ملکی که دنبالش هستیم، یک سری معیار را در نظر داریم. برای اینکه بتوانید راحت تر و زودتر گزینه مورد نظر خودتان را در اپلیکیشن خبرنگاران پیدا کنید، باید به موارد مختلف توجه داشته باشید. در مطلب امروز به صورت گام به گام و تصویری راهنمای پیدا کردن بهترین ملک را به شما آموزش می دهیم.

برای دریافت اپلیکیشن خبرنگاران می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

  • گوگل پلی
  • بازار
  • اپ استور (iOS)

بعد از نصب و ورود به اپلیکیشن خبرنگاران، با صفحه زیر روبه رو می شوید.

اگر تا کنون شهر خودتان را انتخاب نکرده اید، باید از گوشه سمت چپ بالا این کار را انجام دهید. یادتان باشد که امکان انتخاب همه شهرهای یک استان یا شهرهای مختلف کشور وجود دارد.

بعد از انتخاب شهر، به صفحه اصلی برمی شد. در این صفحه به دو روش می توانید به آگهی های املاک دسترسی داشته باشید. در قسمت بالای صفحه می توانید دسته های پیشنهادی اپلیکیشن را لمس کنید. همچنین می توانید از منوی صفحه گزینه دسته ها را لمس کرده و گزینه املاک را انتخاب کنید.

بعد از ورود به بخش املاک، صفحه زیر به شما نمایش داده می شود.

در این قسمت باید یکی از موارد زیر را انتخاب کنید.

  • فروش مسکونی
  • اجاره مسکونی
  • فروش اداری و تجاری
  • اجاره اداری و تجاری
  • اجاره کوتاه مدت
  • پروژه های ساخت و ساز

تا این مرحله برای همه گزینه های بالا یکسان است و بعد از این با انتخاب هر مورد، بعضی از فیلترها و قابلیت های متفاوت خواهد شد.

راهنمای پیدا کردن آگهی فروش مسکونی در اپلیکیشن خبرنگاران

اگر در پی خرید آپارتمان، خانه یا ویلا هستید، خیلی راحت می توانید از دسته مربوطه در اپ خبرنگاران استفاده کنید. برای این کار کافی است بعد از انجام مراحل اولیه، گزینه فروش مسکونی را انتخاب کنید.

همان طور که در تصویر بالا می بینید آگهی های این بخش براساس نو به قدیم به شما نشان داده می شود. در بالای صفحه و زیر نوار جست وجو، تعدادی فیلتر پر کاربرد پیشنهاد می شود تا بتوانید سریع تر به گزینه های مورد نظرتان برسد. این موارد شامل فیلترهای زیر است:

  • فروش آپارتمان: در این بخش می توانید انتخاب تان را تغییر دهید و به عنوان مثال فروش خانه و ویلا را انتخاب کنید.
  • مشخص محل: اگر محله خاصی مدنظرتان است، به کمک این فیلتر می توانید آن را انتخاب کنید. (راهنمای محله های تهران در خبرنگاران)
  • مشخص قیمت کل: در این بخش می توانید کمترین و بیشترین هزینه ای را مشخص کنید که متناسب با بودجه شما است.
  • مشخص متراژ: این گزینه برای خیلی های یک معیار مهم است. به کمک این فیلتر می توانید متراژ مورد نظرتان را مشخص کنید.
  • مشخص تعداد اتاق: بعضی از خانواده ها دو نفر هستند و با توجه به بودجه شان دنبال خانه یک خوابه می گردند. ازطرفی بعضی ها بچه دارند و حتما باید خانه موردنظرشان دو خوابه یا بیشتر باشد. در این قسمت می توانید تعداد اتاق ها را مشخص کنید.
  • مشخص سن بنا: اگر می خواهید گزینه موردنظرتان نوساز یا تازه ساخت باشد در اینجا می توانید بازه سن بنا را مشخص کنید.
  • مشخص طبقه: اگر برایتان مهم است که کدام طبقه زندگی کنید از این گزینه آن را مشخص کنید.
  • نمایش فقط عکس دار: آنقدر حجم آگهی ها زیاد است که خیلی ها دوست دارند برای تصمیم گیری بهتر قبل از بازدید عکس های ملک را ببینند. این کار کمک می کند تا هم شما به عنوان خریدار و هم فروشنده راحت تر باشید.
  • نمایش تور مجازی: یکی از ویژگی های مجذوب کننده اپلیکیشن خبرنگاران این است که آگهی دهنده می تواند برای ملک تور مجازی VR بارگزاری کند. با انتخاب این گزینه می توانید آگهی های دارای VR را ببینید. دیدن این تصاویر باعث می شود تا مثل یک بازدیدکننده واقعی خانه را ببینید.
  • نمایش فقط فوری: بعضی ها برای فروش ملک شان عجله دارند یا شاید حاضرند آن را زیر قیمت بفروشند. با انتخاب این فیلتر می توانید موارد فروش فوری را ببینید.
  • نمایش با آسانسور: در ساختمان های چند طبقه داشتن آسانسور خیلی مهم است. با انتخاب این گزینه می توانید از وجود چنین امکانی مطمئن شوید.
  • نمایش با پارکینگ: اگر داشتن پارکینگ مسقف برایتان مهم است، می توانید از این فیلتر استفاده کنید.
  • نمایش با انباری: براساس این فیلتر می توانید آپارتمان هایی که انباری دارند ببینید.
  • شخصی یا املاک: این فیلتر به شما کمک می کند آگهی ها را در دسته بندی های شخصی و مشاور املاک فیلتر کنید. هر یک از این دسته ها مزایای خاص خود را دارد و انتخاب آن ها، به سلیقه و تمایل شما وابسته است.

علاوه بر فیلترهای پیشنهادی، در همان صفحه املاک هم با انتخاب گزینه فیلتر در قسمت بالای اپلیکیشن می توانید به صورت یک جا فیلترها را تنظیم کنید.

مطلب تکمیلی: آموزش کامل تنظیم فیلترها در اپلیکیشن خبرنگاران

راهنمای رهن و اجاره مسکونی در اپلیکیشن خبرنگاران

مراحل پیدا کردن رهن و اجاره مسکونی در اپلیکیشن خبرنگاران، تفاوتی با خرید مسکونی ندارد. تنها فرق مهم این است که به جای استفاده از فیلتر قیمت کل، می توانید از دو فیلتر مشخص ودیعه و مشخص اجاره استفاده کنید.

راهنمای خرید اداری و تجاری در اپلیکیشن خبرنگاران

اگر دنبال مغازه، دفتر کار، انبار، سوله و … هستید، این بخش هم خرید مسکونی تفاوت زیادی ندارد. مراحل انجام کار مانند همان نمونه های قبلی است و بعد از ورود به بخش املاک می توانید از فیلترهای بالای صفحه برای محدود کردن جست وجو استفاده کنید.

راهنمای رهن و اداری و تجاری در اپلیکیشن خبرنگاران

برای پیدا کردن بهترین ملک اداری و تجاری برای رهن و اجاره، باید همان موارد مشابه رهن و اجاره مسکونی را انجام دهید.

جمع بندی

اگر وقت، هزینه و انرژی شما برای تان مهم است، اپلیکیشن خبرنگاران بهترین گزینه برای پیدا کردن ملک خواهد بود. در این برنامه می توانید انبوهی از آگهی ها را مشاهده کرده و خیلی زود ملک موردنظرتان را برای خرید یا رهن و اجاره پیدا کنید؛ به شرط اینکه از قابلیت هاو فیلترهای آن به خوبی استفاده کنید.

در این مطلب به صورت گام به گام و تصویری همه بخش های مربوط به پیدا کردن املاک در اپلیکیشن خبرنگاران را بررسی کردیم. بهترین کار این است که برای محدود کردن جست وجو و کاهش زمان پیدا کردن ملک در خبرنگاران، از فیلترهای این اپلیکیشن استفاده کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2173

به "چگونه ملک مورد نظر خود را در اپلیکیشن خبرنگاران پیدا کنیم؟ (راهنمای تصویری)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه ملک مورد نظر خود را در اپلیکیشن خبرنگاران پیدا کنیم؟ (راهنمای تصویری)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید