طراحی سایت: چگونگی استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی خودرو در سایت آنی رو

به گزارش اسلیم فا، آنی رو، سامانه پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی است که ترددنمایندگان آزادراهی می توانند با مراجعه به سایت این سامانه نسبت به استعلام بدهی و پرداخت عوارض آزادراهی خود اقدام نمایند.

طراحی سایت: چگونگی استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی خودرو در سایت آنی رو

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آنی رو، این سامانه اخیراً سرویس پرداخت اتوماتیک عوارض آزادراه های تحت پوشش را از طریق کیف پول آنلاین، فعال نموده، بنابراین رانندگان می توانند با مراجعه به سایت آنی رو و ثبت نام در این سامانه، سرویس پرداخت اتوماتیک عوارض را فعال و کیف پول آنلاین خود را شارژ نمایند. در این صورت فقط ضروری است برای شارژ مجدد کیف پول به سایت آنی رو مراجعه نمایند.

برای ثبت عوارض خودرو و پرداخت آنلاین آن لازم نیست از باجه های خاصی عبور کنید، بلکه عبور شما از طریق دوربین های آنی رو ثبت می گردد.

رانندگان تا هفت روز پس از صدور قبض عوارض می توانند اقدام به پرداخت آن نمایند، در غیر این صورت مشمول جریمه هدایت و رانندگی خواهند شد.

بعلاوه آنی رو برای آن دسته از ترددنمایندگان که از آزادراه های تحت پوشش عبور می نمایند و به هر دلیلی مایل به پرداخت اینترنتی نیستند، کیوسک هایی را در نظر گرفته که با استفاده از سایت آنی رو می توان محل دقیق این کیوسک ها را مسیریابی کرد.

این سامانه، پرداخت آنلاین آزادراه های همت-کرج، کاشان-نطنز-اصفهان، گذرگاه شرق اصفهان، قزوین-زنجان، کرج-قزوین، بندرعباس-شهیدرجایی، تهران-ساوه و تهران-قم را تحت پوشش قرار می دهد.

در ادامه نحوه ثبت نام و ورود به این سامانه را مشاهده می کنید.

برای مشاهده بدهی عوارض آزادراهی خودروی خود و پرداخت آن، ابتدا باید به سایت آنی رو به آدرس aaniro.ir مراجعه کنید.

در قدم دوم و برای ثبت نام در سایت روی گزینه ورود/ثبت نام در وسط صفحه کلیک کنید. در همین صفحه می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه ها روی همین گزینه در بالای سایت کلیک کنید.

صفحه ای مانند شکل زیر باز می گردد که اگر در سایت ثبت نام نموده باشید، کافی است اطلاعات تان را وارد کنید. دقت کنید به هنگام ورود اعداد و عبارت امنیتی، زبان کیبورد خود را به انگلیسی تغییر دهید. توجه کنید که به هنگام وارد کردن عبارت امنیتی، حروف کوچک یا بزرگ انگلیسی تفاوتی نمی نمایند.

در ادامه مرحله قبل، اگر تابه حال در این سامانه ثبت نام ننموده اید، روی گزینه ثبت نام در پایین صفحه کلیک کنید؛ در این صورت صفحه زیر باز می گردد. پس از ثبت اطلاعات و انتخاب کلمه عبور، روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

پس از کلیک روی گزینه ثبت نام در مرحله قبل، یک کد تأیید به تلفن همراه تان ارسال می گردد که در صورت دریافت، آن را وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

پس از ارسال کد تأیید صفحه ای مانند صفحه زیر باز می گردد که برای ادامه فرایند پرداخت باید روی علامت + در وسط صفحه کلیک کنید.

در ادامه و پس از کلیک روی علامت + صفحه زیر باز می گردد؛ اکنون شما می توانید پس از وارد کردن اطلاعات خودروی خود گزینه ثبت را انتخاب کنید.

پس از ثبت خودرو، مانند شکل زیر، پلاک آن در پروفایل شما نمایش داده می گردد. در این مرحله با کلیک مجدد علامت + می توانید خودروی دیگری را به پروفایل تان اضافه کنید.

با انتخاب گزینه استعلام بدهی صفحه زیر باز می گردد؛ پس از مشاهده بدهی خود روی آن کلیک نموده و با انتخاب گزینه پرداخت به درگاه پرداخت آنلاین متصل شوید. با طی این مراحل عوارض خودروی خود را پرداخت نموده اید.

در پروفایل خود و با کلیک روی گزینه تنظیمات صفحه زیر باز می گردد که شما می توانید از طریق آن اطلاعات خودرو را به روزرسانی کنید و سرویس پرداخت اتوماتیک از کیف پول را فعال کنید.

در ادامه مرحله قبل و با کلیک روی تنظیمات بیشتر و سپس گزینه انتخاب آزادراه، امکان انتخاب آزادراه مورد نظر شما ایجاد می گردد.

در این مرحله با انتخاب گزینه گزارش پرداخت در پروفایل خود که تصویر آن را در مرحله هشتم می بینید، صفحه زیر باز شده و امکان مشاهده قبوض پرداختی در تاریخ درخواستی شما ایجاد می گردد.

در ادامه برای شارژ کیف پول خود و استفاده از خدمات پرداخت اتوماتیک آنی رو روی گزینه شارژ کیف پول که در سمت راست سایت قرار گرفته است، کلیک کنید؛ در این صورت صفحه زیر باز می گردد و در ادامه یکی از مبالغ پیشنهادی را انتخاب کنید یا مبلغ درخواستی خود را وارد نموده و گزینه پرداخت را انتخاب کنید.

پس از کلیک روی گزینه پرداخت، طبق تصویر زیر به درگاه پرداخت اینترنتی متصل می شوید، برای ادامه اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نموده و گزینه پرداخت را انتخاب کنید.

پس از کلیک روی گزینه پرداخت و در صورت موفقیت، پیغام زیر را در سایت مشاهده خواهید کرد. اکنون شما کیف پول خود را شارژ نموده اید و در صورتی که گزینه پرداخت اتوماتیک از کیف پول را در مرحله دهم فعال نموده باشید، احتیاجی به مراجعه مجدد به سایت ندارید.

در صورت احتیاج با کلیک روی نام خود در بالای صفحه، سمت چپ، پنجره ای باز می گردد که می توانید با کلیک روی پروفایل کاربری، مشخصات خود را اصلاح کنید، با کلیک روی گزینه تغییر کلمه عبور می توانید کلمه عبور خود را تغییر دهید و در نهایت برای خروج از سامانه روی گزینه خروج از سامانه کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1904

به "طراحی سایت: چگونگی استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی خودرو در سایت آنی رو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: چگونگی استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی خودرو در سایت آنی رو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید