کارمندان گوگل در نامه ای سرگشاده خواستار توجه به تغییرات اقلیمی شدند

به گزارش اسلیم فا، بیش از یک هزار کارمند شرکت گوگل با امضای نامه ای سرگشاده از مدیران خود درخواست کردند فکری به حال شرایط اقلیمی کنند.در متن این نامه تقاضا شده آلودگی های زیست محیطی تا سال 2030 به صفر برسد.

کارمندان گوگل در نامه ای سرگشاده خواستار توجه به تغییرات اقلیمی شدند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کارمندان گوگل از مدیریت شرکت خواستند که نسبت به تغییرات آب و هوا اقدام کند. آنان خواستار طرحی شدند که به طور ویژه به موضوع انتشار کربن و مسائل پیش روی فعالان محیط زیست بپردازد.

به طور خاص ، این نامه خواستار تعهد از طرف گوگل برای به صفر رساندن انتشار کربن تا سال 2030 است. در بخشی از این نامه صراحتا درخواست شده گوگل در هیچ قراردادی که منجر به تسریع استخراج سوخت های فسیلی می شود، شرکت نکند. علاوه بر این ، آنها می خواهند که این شرکت قول بدهد با گروه هایی که در حوزه تغییرات اقلیمی کار می کنند به هیچ وجه خدمات ارائه ندهد.

در این نامه آمده است: گوگل شرکتی جهانی است که میلیاردها کاربر در سراسر جهان دارد ، بسکمک از آنها در حال حاضر متحمل فاجعه آب و هوایی شده اند که بخشی از آن با کمک برخی پلتفرمهای گوگل انجام می شود و ما نمی خواهیم این وضع ادامه داشته باشد.

گوگل نسبت به این نامه واکنشی نشان نداده است. کارمندان این غول جستجو همیشه آماده اعتراض نسبت به شرایطی هستند که ناراحتشان می کند. درواقع می شود گفت، کارکنان گوگل، معترض ترین کارکنان سیلیکون ولی محسوب می شوند. آنها طی سال گذشته پیروز شدند با اعتراضات پیاپی خود روند همکاری گوگل با پنتاگون را قطع کنند. افزون بر این اعتراضاتی جدی نیز درحوزه تبعیض جنسیتی داشتند. باید دید مدیر گوگل ساندار پیچای چه واکنشی نیست به این ماجرا نشان خواهد داد.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 626

به "کارمندان گوگل در نامه ای سرگشاده خواستار توجه به تغییرات اقلیمی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمندان گوگل در نامه ای سرگشاده خواستار توجه به تغییرات اقلیمی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید