کاهش تصادفات، کاهش بار صدمات و هزینه های اجتماعی است

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران/قم استاندار قم با بیان اینکه وظیفه سنگینی در قبال کاهش تصادفات داریم، گفت: تصادفات دارای تبعات زیادی است و هزینه های اجتماعی سنگینی به واسطه فوت و جرح افراد در جامعه به بار می آورد.

کاهش تصادفات، کاهش بار صدمات و هزینه های اجتماعی است

بهرام سرمست امروز در جلسه شورای راهبردی تصادفات استان گفت: تصادفات دارای تبعات زیادی است و هزینه های اجتماعی سنگینی به واسطه فوت و جرح افراد در جامعه به بار می آورد.

استاندار قم اضافه نمود: باید مسئولان در جهت اجرای برنامه های راهبردی و عملیاتی در کاهش آمار تصادفات اقدامات جدی داشته باشند و آن را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

وی شرح داد: ما وظیفه سنگینی در قبال کاهش تصادفات داریم و باید در حمایت و پشتیبانی از پلیس راهور در کاهش آمار تصادفات تلاش کنیم.

سرمست خاطرنشان کرد: در جلسات قبل مصوباتی در مورد تخصیص اعتبارات لازم در کاهش تصادفات و همچنین اتصال دوربین های شهرداری به سیستم کنترل ناجا و افزایش ظرفیت در کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی در سطح شهر داشتیم.

وی مطرح کرد: این مصوبات باید به خوبی پیگیری شود، همچنین مأموریت دستگاه های اجرایی احصا و در فرصتی 6 ماهه این برنامه ها تحقق یابد.

استاندار قم گفت: آگاهی بخشی به مردم در جهت ارتقای فرهنگ رانندگی ضروری است و رسانه ها به ویژه صداوسیما باید به طورجدی به تولید محتوا و آگاهی بخشی بپردازند.

وی گفت: موقعیت جغرافیایی قم و تعدد بالای ترددهای برون شهری از محورهای مواصلاتی استان یکی از موضوعات مهمی است که باید در برنامه ریزی راهبردی در کاهش تصادفات به آن توجه داشت و به خوبی آسیب شناسی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1526

به "کاهش تصادفات، کاهش بار صدمات و هزینه های اجتماعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش تصادفات، کاهش بار صدمات و هزینه های اجتماعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید