کتاب مجموعه عکس زنان هند رونمایی می گردد

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، در ادامه برنامه های رونمایی کتاب، روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه جاری با حضور هنرمندان و علاقه مندان به هنر عکاسی، کتاب زنان هنر که مجموعه ای از آثار عکس غلامحسین بهادر را در بر می گیرد، رونمایی خواهد شد.

کتاب مجموعه عکس زنان هند رونمایی می گردد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

این هنرمند عکاس ساکن تورنتو کانادا در گفت و گو با خبرنگاران پیرامون کتاب یادشده بیان کرد: مجموعه عکس های این کتاب حاصل 2 سفر به شهرهای مختلف هندوستان می باشد که در قالب بیش از 100 عکس قرار گرفته است.

بهادر که دارای پیشینه فعالیت در رشته عکاسی است با بیان اینکه برای این کتاب دست کم زنان 5 شهر هندوستان را در کادر دوربین خود گنجانده است، اضافه کرد: این کتاب نخستین مجموعه ای است که از من به چاپ می رسد و امیدوارم مورد توجه علاقه مندان به عکاسی مستند اجتماعی قرار گیرد.

وی در عین حال از عرضه مجموعه عکس زنان هند در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اطلاع داد و گفت: این اثر که از سوی نشر نظر به چاپ رسیده در غرفه این انتشارات به فروش می رسد.

بهادر در مورد قیمت گذاری این اثر که روی کاغذ ورنی چاپ شده خاطرنشان کرد: از آنجا که کاغذ مورد احتیاج کتاب یادشده را پیشتر خریداری کردیم از بابت قیمت گذاری خوشبختانه به گرانی کاغذ دچار نشده است.

به گفته این هنرمند با سابقه عکاسی، کتاب یادشده در شمارگان 1000 نسخه به بازار نشر ارایه شده است.

وی در ادامه، اضافه کرد: در انتشار کتاب زنان هند کوشش کردم از کلمات کمتر استفاده کنم و مقدمه آن هم به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگاران، آیین رونمایی کتاب عکس زنان هند با همکاری انجمن فیلم، عکس و پویانمایی، کتابخانه ملی فارس و نگارخانه تار و پود ساعت 18 پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه جاری در سرای سخن مرکز اسناد برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 477

به "کتاب مجموعه عکس زنان هند رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب مجموعه عکس زنان هند رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید