کشف یک دستگاه فلزیاب در شهرستان سلسله

به گزارش اسلیم فا، فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از کشف یک دستگاه فلزیاب در شهرستان سلسله اطلاع داد.

کشف یک دستگاه فلزیاب در شهرستان سلسله

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سرهنگ مرادیان امروز سه شنبه 17 تیرماه با اعلام این خبر گفت: با تعامل و همکاری مطلوب یگان حفاظت میراث فرهنگی و نیروی انتظامی شهرستان سلسله یک دستگاه فلزیاب پیشرفته در ایست بازرسی کلانتری منطقه کاکارضا کشف و ضبط شد.

او گفت: در این عملیات با هماهنگی نیروی انتظامی شهرستان سلسله با توقف یک دستگاه سواری پیکان در منطقه کاکارضا این فلزیاب پیشرفته کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان با بیان اینکه در این رابطه 4 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند اضافه نمود: یگان حفاظت میراث فرهنگی استان با همکاری فرماندهی انتظامی استان با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد نمود.

سرهنگ مرادیان اذعان داشت: فرهنگ سازی زمان بر و بازدهی دیرتری دارد اما نباید از بحث اعتمادسازی و مشارکت اجتماعی غافل ماند و باید همسو با برخوردهای قضایی-انتظامی پیگیری برای فرهنگ سازی در پیشگیری اجتماعی و مشارکت اجتماعی نیز صورت گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1182

به "کشف یک دستگاه فلزیاب در شهرستان سلسله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف یک دستگاه فلزیاب در شهرستان سلسله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید