گزینش اینترنتی آپارتمان های کوچک و عظیم در دردشت

به گزارش اسلیم فا، مزیت سایت های اینترنتی فروش و اجاره مسکن مانند دیوار در این است که از بین طیف وسیعی از آگهی های دارای تصویر می توانید مواردی را بر اساس معیارهای خود تعیین و از آنها بازدید نمایید.

گزینش اینترنتی آپارتمان های کوچک و عظیم در دردشت

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

جهت دریافت خدمات طراحی نمای ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و عظیم بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

جهت دریافت خدمات اجرای گیاهان مناسب روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

در این نوشتار به آنالیز نرخ خرید آپارتمان در دردشت خواهیم پرداخت. پیش از خرید تا می توانید از تعداد بیشتری آپارتمان بازدید کنید تا نرخ مسکن در محله مورد نظر کاملا دستتان بیاید. مزیت سایت های اینترنتی فروش و اجاره مسکن مانند دیوار در این است که از بین طیف وسیعی از آگهی های دارای تصویر می توانید مواردی را بر اساس معیارهای خود مشخص و از آنها بازدید نمایید.

نرخ نسبتا بالای خرید آپارتمان در دردشت را در نسبت با شرایط و تجهیزات محله باید سنجید. قیمت آپارتمان 45 متری نوساز 265 میلیون تومان ارزیابی شده است. در همین نقطه، اگر از خیر آسانسور و پارکینگ بگذریم، 45 متری 7 سال ساخت را 220 میلیون تومان هم می توان خرید. میانگین قیمت واحدهای 60 تا 70 متری در دردشت متری 5 میلیون و 700 هزار تومان است. ارزان ترین واحد 61 متر، 13 ساله، دوخوابه و واقع در میدان یکم و بسیار نزدیک به اتوبان باقری است. البته گاهی نوسان قیمت ها وابسته به قدمت، امکانات و جغرافیای ساختمان زیاد است. مثلا برای همین متراژ با قدمت 13 سال در خیابان دردشت که مرکز اصلی تامین مایحتاج و خدمات روزمره در محله است، قیمت 50 میلیون تومان بالاتر می رود.

در میان آگهی های خرید آپارتمان در دردشت، قیمت 70 متری های پرطرفدار هم از 370 میلیون تومان آغاز شده و برای نوسازها به 650 میلیون تومان هم رسیده است. یعنی در این متراژ آپارتمان نوساز دارای پارکینگ، انباری، آسانسور، ایرکاندیشن و گاز و برق مجزا متری 9 میلیون هم در میان آگهی ها دیده می گردد. البته سیستم حرارتی و اختصاصی یک امتیاز است چون به طور مستقل قدرت مدیریت آن را خواهید داشت. در متراژ بالاتر، 86 متری دوخوابه و 16 ساله ای آگهی شده که 325 میلیون تومان یعنی زیر قیمت منطقه به فروش می رسد. این واحد در خیابان دردشت واقع شده و اگرچه به ایستگاه مترو و بی آر تی نزدیک است، انتخاب مناسبی برای کسانی که اعصاب شلوغی و تردد زیاد را ندارند به نظر نمی رسد. 85 متری دیگری با هفت سال قدمت در همین خیابان 470 میلیون تومان قیمتگذاری شده است. اگرچه قیمت این واحد بالا است اما دو مزیت دارد. یک اینکه تک واحد است. آپارتمان های با واحدهای بیشتر هزینه نگهداری و شارژ بالاتری هم دارند. دو اینکه پنجره های زیادی دارد و نورگیر است که هم برای روحیه خوب است و هم برای صرفه جویی در مصرف برق.

در جست و جوی خرید آپارتمان در دردشت، به بالای 100 متری ها که برسیم، قیمت ها بین 5 میلیون و 300 تا 7 میلیون و 400 هزار تومان به ازای هرمتر، متغیر است. اگر مدرن بودن ساختمان اهمیتی برایتان ندارد، خرید خانه های قدیمی در دردشت و سپس نوسازی آنان بسیار به صرفه به نظر می رسد. چون در بعضی موارد قدمت ساختمان تا حدود متری دو میلیون تومان قیمت ها را بالا و پایین نموده است. ارزان ترین واحد در این طیف متراژ، 110 متری دو خوابه ای است که 35 سال قدمت و 450 میلیون تومان قدمت دارد. البته از تصاویر بسیار شیک و تر و تمیز و کاملا بازسازی شده به نظر می رسد و کاغذ دیواری آلمانی قابل شست و شو، آشپزخانه اوپن، کابینت ام دی اف، بالکن 10 متری و حتی شومینه هم دارد. با توجه به قیمت بازدید از این آپارتمان خالی از لطف نیست. در توضیحات آگهی ذکر شده که تمامی لوله ها و کابل های برق تعویض شده با این حال اگر به سراغ خانه های تا این اندازه قدیمی می روید ابتدا مطمئن شوید تجهیزات آن به مرور زمان آسیب دیده یا اینکه همچنان سالم و کارآمد است.

منبع : ویرلن

منبع: تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 949

به "گزینش اینترنتی آپارتمان های کوچک و عظیم در دردشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینش اینترنتی آپارتمان های کوچک و عظیم در دردشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید