گوگل هشدارهای مربوط به ویروس کرونا را برجسته می نماید

به گزارش اسلیم فا، گوگل مطالب مهم در خصوص ویروس کرونا را برجسته و امکان مطالعه بیشتر درباره آن ها را برای کاربران مهیا می سازد.

گوگل هشدارهای مربوط به ویروس کرونا را برجسته می نماید

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، گوگل نتایج جستجو شده برای ویروس کرونا را بیش از گذشته آنالیز و نکات مهم آن ها را برجسته سازی می نماید. باتوجه به گسترش ویروس کرونا در دنیا و احتیاج مردم به کسب اطلاعات در خصوص این بیماری گوگل داده های اینترنتی دقیق تری را در خصوص کووید-19 ارائه می دهد.

در واقع گوگل روشی جدید را به کاربران خود معرفی نموده است تا آن ها در سریع ترین زمان ممکن به مهم ترین منابع اطلاعاتی در خصوص این بیماری دست پیدا نمایند. البته در حال حاضر این ویژگی تنها در خصوص وب سایت های مراکز بهداشتی معتبر و سازمان های دولتی مورد تایید گوگل اعمال می گردد. به عنوان مثال اگر کاربران بخواهند جدیدترین توصیه های سازمان دنیای بهداشت در خصوص گوگل را بداند این موتور جستجو سریعا آن ها را هدایت می نماید.

هم اکنون در کشورهای مختلف مدارس و دانشگاه ها برای جلوگیری از گسترش بیشتر کرونا تعطیل است و در چنین شرایطی میلیون ها دانش آموز و خانواده آن ها در سراسر دنیا احتیاج دارند از آخرین خبرها در خصوص نوع و زمان فعالیت مراکز آموزشی اطلاع داشته باشند. یکی از روش های متداول در بین مردم برای آگاهی از اخبار بیماری کرونا، جستجو در گوگل است. زمانی که کاربری موضوع تعطیلی مدارس را جستجو می نماید هزاران نتیجه نمایش داده می گردد و معین نیست کدامیک از آن ها معتبر است.

در چنین شرایطی گوگل به یاری کاربران آمده و وب سایت های معتبر و قابل اعتماد را برجسته سازی می نماید تا از انحراف کاربران جلوگیری گردد. یکی از مدیران ارشد گوگل گفت: شرکت گوگل به طور فعالانه ای در مبارزه با بیماری کرونا حضور دارد و کوشش می کنیم تا با ارائه خدمات برتر امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهیم.

کارشناسان فناوری امیدوارند با اضافه شدن چنین ویژگی به گوگل از این پس شایعه های کمتری در فضای مجازی منتشر و مورد توجه مردم قرار گیرد. قطعا رعایت نکات بهداشتی در خصوص سلامت روان به همان انداره سلامت جسمی در جهت مبارزه با کرونا حائز اهمیت است.

انتهای پیغام/4144/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 980

به "گوگل هشدارهای مربوط به ویروس کرونا را برجسته می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل هشدارهای مربوط به ویروس کرونا را برجسته می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید