توضیحات علوم پزشکی اهواز در مورد واکسیناسیون دانش آموزان

به گزارش اسلیم فا، دانشگاه علوم پزشکی اهواز در توضیحاتی به تشریح اهمیت واکسیناسیون دانش آموزان برای بازگشایی مدارس و درصد تزریق واکسن به این قشر پرداخته است.

توضیحات علوم پزشکی اهواز در مورد واکسیناسیون دانش آموزان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از اهواز، در دوره شیوع بیماری کووید 19 مشارکت مسوولانه و همدلی اقشار مختلف جامعه برای مقابله با این بیماری، نقطه ای امیدوار کننده و روشن است که در دوره بعد از کرونا هم به یادگار خواهد ماند.

یکی از اقشاری که با گذشت نزدیک به 2 سال از پاندمی کووید 19، در کنار مدافعان سلامت قرار گرفتند معلمان و جامعه فرهیخته آموزش و پرورش بود که بار سنگین تداوم آموزش را بر دوش کشیدند و در فرهنگ سازی برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیز نقش موثری داشتند.

در زمینه واکسیناسیون به عنوان یکی از الزامات بازگشایی حضوری مدارس نیز آموزش و پرورش می تواند با توجه به صندلی خطیر خود در نظام تربیتی، در فرهنگ سازی و اعتمادبخشی به خانواده ها نقشی مهمی ایفا نماید.

تا به امروز به لطف کوشش های اجرا شده، پوشش واکسیناسیون دانش آموزی در استان خوزستان 65 درصد است که امیدواریم تا فرارسیدن موعد بازگشایی مدارس، در بعضی مدارس استان که تا به امروز به هر دلیلی دریافت واکسن به حد قابل قبولی نرسیده نیز با اولویت قرار دادن سلامت عمومی، شاهد افزایش پوشش واکسیناسیون دانش آموزی استان باشیم.

اولویت دستگاه سلامت، حفظ جان مردم است، هرگونه ملاحظه و اغماض در این زمینه ممکن است به قیمت از دست رفتن جان عده ای از هموطنان تمام گردد لذا تمامی اظهار نظر ها و مطالبات مطرح شده نیز مستند به گزارش های نهاد های مربوطه و با هدف دفاع از سلامت جامعه صورت می گیرد.

کارکنان حوزه بهداشت و درمان در تمام طول پاندمی کووید 19 برای دفاع از سلامت مردم به صورت شبانه روزی مجاهدت ورزیده و در این راه شهدای زیادی نیز تقدیم نموده اند.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1955

به "توضیحات علوم پزشکی اهواز در مورد واکسیناسیون دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات علوم پزشکی اهواز در مورد واکسیناسیون دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید