آباته اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرد

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران: مدافع تیم ملی ایتالیا به خاطر مصدومیت شدیدی که در آخرین بازی آتزوری در جام کنفدراسیون ها گریبانش را گرفت، شانس حضور در دیدار های بعدی کشورش در این رقابت ها را از دست داد.

آباته اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا شب گذشته (شنبه) در آخرین دیدارش در مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها در حالی برابر تیم ملی برزیل به میدان رفت که در نیمه اول این بازی مجبور به تعویض 2 بازیکن مصدوم خود شد.

یکی از این بازیکنان ریکاردو مونتولیوو، هافبک میلان بود که از ناحیه سر ضربه خورد و دیگری ایگناسیو آباته مدافع روسونری بود که شانه اش در رفت. انریکو کاستلاچی، مدیر کادر پزشکی تیم ملی ایتالیا در کنفرانس خبری پس از بازی به وضعیت این 2 بازیکن اشاره ای داشت و گفت: درد شانه آباته کاهش یافته و وضعیت او الان بهتر است هرچند این بازیکن مطمئنا قادر به حضور در بازی های بعدی نیست.

وی در مورد شرایط مونتولیوو که در اثر وارد آمدن ضربه ای به سرش دچار گیجی موقت شده و برای انجام معاینات راهی بیمارستان شده بود نیز گفت: نمی خواهم هیچ کسی را نگران کنم اما وظیفه ماست که مطمئن شویم هیچ خطری او را تهدید نمی کند.

ایتالیا در بازی برابر برزیل آندره آ پیرلو، ستاره اصلی خود که در جریان بازی قبلی برابر ژاپن دچار کشیدگی عضله شده بود را نیز در اختیار نداشت. پراندلی در مورد وضعیت هافبک تیم یوونتوس توضیح داد: داریم روی مصدومیت او کار می کنیم و امیدواریم که بتوانیم به موقع آماده اش کنیم. از آنجایی که دست مان برای خط میانی چندان باز نیست، به او خیلی احتیاج داریم.

تیم ملی ایتالیا 4 روز دیگر با برنده گروه B که به احتمال فراوان تیم ملی اسپانیاست، روبرو خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 304

به "آباته اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آباته اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید