آنچلوتی: اتلتیکومادرید رقیبی خوب و سرسخت است، بنزما فردا بازی خواهد نمود

به گزارش اسلیم فا، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید شرایط تیمش را در آستانه دربی مادرید تشریح کرد.

آنچلوتی: اتلتیکومادرید رقیبی خوب و سرسخت است، بنزما فردا بازی خواهد نمود

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در هفته هفدهم لالیگای اسپانیا در دربی مادرید پذیرای اتلتیکومادرید هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این ملاقات گفت: این بازی تنها سه امتیاز ندارد، بلکه تقابل با رقیب مستقیم در دربی است، برای همین بازی خاصی است. ما فردا برای کسب سه امتیاز و شادمان کردن طرفداران مان بازی خواهیم کرد.

وی بعلاوه در مورد شرایط بازیکنانش گفت: بنزما شرایط خوبی دارد و فردا بازی خواهد نمود. مایلم از کادرفنی ام تشکر کنم چون تمامی بازیکنان مان به جز سبایوس به لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی هستند. سبایوس هفته آینده با تیم تمرین خواهد نمود. گرث بیل به ترکیب بازگشته و فردا می تواند بازی کند. بیل در شرایط خوبی است و آماده بازی در ترکیب اصلی است، اما پیش از این بازی در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد. او آماده و باانگیزه برای بازی فردا است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مواجهه با این پرسش که کدامیک از بازیکنان اتلتیکو را دوست دارید؟، گفت: گریزمان، سوارس، دِپُل، مدافعان میانی ، اوبلاک و ... . در ترکیب اتلتیکو بازیکنان فوق العاده زیادی وجود دارد. اتلتیکو رقیبی خوب و سرسخت است. به نظرم بازی خوبی خواهد شد و طرفداران هر دو تیم از بازی لذت خواهند برد.

کارلتو بعلاوه در مورد سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید گفت: من نمی توانم درباره کارهایی که سیمئونه در اتلتیکو نموده، صحبت کنم. او در اتلتیکو کارهای مهمی نموده و آنها را به جمع برترین تیم های اروپایی رسانده است. سیمئونه با تیمش جام هایی برده است و این کارش را بی عیب و نقص نموده است. تمام مربیان می خواهند مدت طولانی در یک باشگاه بمانند و امضای خود را در آنجا به جا بگذارند.

وی در خاتمه گفت: من ارزش قهرمانی در لالیگا را به انداره جام های دیگر می دانم. لیگ قهرمانان اروپا مهمترین تورنمنت در سطح دنیا است. لیگ هم تورنمنت مهمی است. حقیقت این است که من تا به امروز فاتح لالیگا نشده ام و برای همین انگیزه بالایی برای قهرمانی در این رقابت ها دارم.

دربی مادرید در حالی از ساعت 23:30 فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در استادیوم سانتیاگوبرنابئو شروع می گردد که رئال مادرید در حال حاضر با 39 امتیاز صدرنشین لالیگاست و اتلتیکومادرید هم با 10 امتیاز کمتر رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1997

به "آنچلوتی: اتلتیکومادرید رقیبی خوب و سرسخت است، بنزما فردا بازی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: اتلتیکومادرید رقیبی خوب و سرسخت است، بنزما فردا بازی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید