آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز در میان آزمایشگاه های برتر کشور

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران/خوزستان مدیر امور آزمایشگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: رتبه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه در سه سال گذشته از رتبه 66 در کشور به 55 و امسال به رتبه 29 رسید. که خوشبختانه آزمایشگاه مرکزی ما در میان آزمایشگاه های 10 درصد برتر کشور هم قرار گرفت.

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز در میان آزمایشگاه های برتر کشور

یوسف تمثیلیان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شبکه راهبردی یا شبکه رسمی آزمایشگاهی کشور، امسال بیش از 400 آزمایشگاه را در کشور ارزیابی کرده که این ارزیابی براساس مشتری مداری، اندازه درآمدزایی، تعداد آزمایشگاه ها و... هر ساله پس از بررسی نتایج، منتشر می شود.

وی افزود: خوشبختانه رتبه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه در سه سال گذشته از رتبه 66 در کشور به 55 و امسال به رتبه 29 رسید. که خوشبختانه آزمایشگاه مرکزی ما در میان آزمایشگاه های 10 درصد برتر کشور هم قرار گرفت.

مدیر امور آزمایشگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز در سرانجام گفت: از مهم ترین فعالیت های سال 1399 این آزمایشگاه می توان به افزایش ارائه خدمات آزمایشگاهی، افزایش درآمد، پایش مستمر رضایتمندی مشتریان و بهبود مداوم سطح دانش کارشناسان با شرکت در دوره های تئوری و عملی به صورت مستمر، اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1886

به "آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز در میان آزمایشگاه های برتر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز در میان آزمایشگاه های برتر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید