آسفالت پاشنه آشیل شهرداری و شورای اسلامی شهر است

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، روح الله براتیان بعدازظهر یکشنبه در شصت وششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به علت تحقق نیافتن وعده آسفالت در حاشیه شهر بجنورد، اظهار کرد: سال جاری هیچ قیری به شهرداری ها اختصاص داده نشد به همین علت آسفالت حاشیه شهر بجنورد به تعویق افتاده است.

آسفالت پاشنه آشیل شهرداری و شورای اسلامی شهر است

براتیان اضافه نمود: لکه گیری های که درسطح شهر انجام می گردد به وسیله قیر باقی مانده از سهمیه سال گذشته است.

وی درباره علت تخصیص نیافتن قیر در بین شهرداری های کل کشور، گفت: اختلاف بین وزارت کشور و وزارت نفت برای قیمت قیر فراوری داخلی علت تخصیص نیافتن قیر به شهرداری ها بود، به طوری که مهرماه سال جاری مجلس تصویب کرد قیر با قیمت 4.5 میلیون تومان توزیع گردد.

شهرداری بجنورد گفت: سه هفته است برای دریافت قیر در سامانه مربوطه ثبت نام نموده ایم و قرار است هفته جاری قیر بارگیری گردد.

وی گفت: پیش از این هر تن قیر با نرخ 860 هزار تومان عرضه می شد اما اکنون دولت قیمت قیر فراوری داخل را با افزایش 500 درصدی معادل 4.5 میلیون تومانی اعلام نموده است.

براتیان گفت: امیدواریم هرچه سریع تر قیر مورد احتیاج شهرداری ها تخصیص یابد تا قبل از شروع فصل زمستان بتوانیم آسفالت حاشیه شهر را انجام دهیم.

وی گفت: شهرداری همیشه کوشش داشته با بضاعت کم شادی و نشاط را بین مردم شهر ببرد.

اعضای شورا باید نظارت گر باشند

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه این جلسه درباره انتقاد یکی از اعضای شورای شهر نسبت به مکان و موقعیت ساخت استخر بانوان در محل پارک بش قارداش بجنورد، اظهار کرد: به عنوان اعضای شورای شهر نباید منتقد باشیم بلکه باید ناظر بر عملکرد شهرداری بود چرا که غیر این خواب بودن ما را به مردم می رساند.

مهدی محمدی گفت: چنانچه در نظارت ها تخلفی مشاهده کردیم وظیفه دایم تذکر بدهیم یا به وسیله رسانه ها به گوش عموم مردم برسانیم.

محمدی اضافه نمود: همچنین برای حفظ بیت المال وظیفه داریم پیش از اجرای پروژه ای مسائل را احصاء و با نگاه کارشناسانه مطرح کنیم.

هزینه 570 میلیون تومانی برای استخر بانوان در بش قارداش

ابراهیم امانی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه درباره ابهامات مطرح شده مبنی بر هزینه دو میلیاردی برای ساخت استخر بانوان در محل پارک بش قارداش بجنورد گفت: طبق آمار ارائه شده توسط شهرداری برای این استخر 570 میلیون تومان صرف شده درحالی که برخی رسانه ها هزینه کرد دو میلیارد تومانی را منتشر نموده اند.

سید احمد وکیلی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این جلسه اظهار کرد: بنده صحبت زیاد دارم اما به دلیل اینکه مدتی است از فضای مجازی فاصله گرفته ام و شاید مطالب بنده در بیرون پخش و خودم نشنوم به همین دلیل صحبت نمی کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 111

به "آسفالت پاشنه آشیل شهرداری و شورای اسلامی شهر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسفالت پاشنه آشیل شهرداری و شورای اسلامی شهر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید