آقای گل های غیرمنتظره فوتبال اروپا

به گزارش اسلیم فا، در لیگ های انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و بوندس لیگا بازیکنانی در صدر جدول گلزنان قرار دارند که در آغاز فصل کمتر کسی تصور می کرد در این صندلی حضور داشته باشند.

آقای گل های غیرمنتظره فوتبال اروپا

کریستف استوانی، کریستین پیاتک، پاکو آلکاسر و ادن هازار به ترتیب بهترین گلزنان لیگ های اسپانیا، سری A ایتالیا، بوندسلیگا و لیگ برتر انگلیس هستند و توانسته اند نام های همیشگی را کنار بزنند.

ذخیره کاوانی، بالاتر از مسی

در لیگی که لیونل مسی، آنتوان گریزمان، لوییس سوارس، گرت بیل، دیه گو کاستا، کریم بنزما و ... قرار دارند کریستین استوانی، ذخیره کاوانی در تیم ملی اروگوئه بهترین گلزن است.

استوانی با پیراهن خیرونا در هشت بازی، هشت گل به ثمر رسانده است. او در فصل گذشته با 21 گل در میان پنج گلزن برتر لالیگا نهاده شد. مهاجم اروگوئه ای در این فصل موفق شده مقابل سلتاویگو، بارسلونا و ایبار دبل کند و همچنین دروازه ویارئال و اوئسکا را باز نموده است.

استوانی در سال 2009 وقتی بیشتر به خاطر دوستی اش با کاوانی مشهور بود به آلباسته در دسته دوم اسپانیا رفت، ولی به تدریج توانست نام خودش را مطرح کند.

آندره سیلوا با هفت گل زده در صندلی دوم گلزنان لالیگا قرار گرفته است. مهاجم پرتغالی سویا در آغاز مقابل رایو وایکانو هت تریک کرد، سپس برابر رئال مادرید دو گل به ثمر رساند. او مقابل لوانته و ایبار نیز گلزنی کرد تا رکورد خود را به هفت گل برساند. او فصل گذشته برای میلان در 24 بازی تنها دو گل زده بود. مسی با 6 گل در رده سوم است. ---

پیچیچی 4 میلیون یورویی

کریستف پیاتک که سال گذشته با قراردادی 4 میلیون یورویی به جنوا پیوست، در هفت بازی این فصل توانسته 9 گل بزند. او در حالی بهترین گلزن سری A محسوب می گردد که بالاتر از مهاجمانی همچون کریستیانو رونالدو (4 گل) و اینسینیه (6 گل) قرار گرفته است. ---

آلکاسر، هر 13 دقیقه یک گل!

پاکو آلکاسر به دوران اوج خود برگشته و حالا بهترین گلزن بوندس لیگا محسوب می گردد. او بهترین رکورد گلزنی در یک مدت کوتاه را به ثبت رسانده است. مهاجم دورتموند 6 گل در 81 دقیقه به ثمر رسانده است یعنی هر 13 دقیقه یک گل. بازیکن اسپانیایی مقابل آگزبورگ هت تریک کرد، دو گل برابر بایر لورکوزن به ثمر رساند و یک بار مقابل اینتراخت فرانکفورت گلزنی کرد. روبرت لواندوفسکی برترین گلزن فصل قبل تنها نصف بازیکن اسپانیایی گلزنی نموده است. آلکاسر درحالی بارسلونا را در فصل گذشته ترک کرد که در 694 دقیقه تنها 4 گل به ثمر رسانده بود. ---

پاسوری که آقای گل شد

ادن هازار که در چلسی معمولا به عنوان گلساز شناخته می گردد این فصل در نقش گلزن ظاهر شده و با 7 گل زده بالاتر از مهاجمانی همچون آگرو و کین قرار گرفته است. آنها دو گل کمتر از ستاره بلژیکی چلسی زده اند. محمد صلاح بهترین گلزن فصل گذشته این لیگ تنها سه گل به ثمر رسانده است.

هازار در مجموع فصل گذشته 12 گل به ثمر رساند و بهترین رکوردش را در فصل 17 -2016 به ثبت رساند که توانست در 36 بازی 16 بار گلزنی کند. 12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 66

به "آقای گل های غیرمنتظره فوتبال اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای گل های غیرمنتظره فوتبال اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید