در این چند کشور اروپایی چه چیزی بخوریم؟

به گزارش اسلیم فا، اروپا تنها منشا تاریخ، پادشاهان، ملکه ها و کلیساها نیست. این قاره سبز مالک بعضی از خوشمزه ترین غذاهای جهان است که ارزش یک بار امتحان کردن را دارند. با مجله دورونزدیک همراه شوید تا با گشت و گذار در چند کشور اروپایی غذاهای سنتی آن ها را بهتر بشناسید.

در این چند کشور اروپایی چه چیزی بخوریم؟

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

پالاسینکی، جمهوری چک

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که در جمهوری چک سرو می گردد پالاسینکی نام دارد. این غذا نوعی کِرِپ است که با انواع میوه و مربا پر می گردد. گردشگرانی که به چک سفر می نمایند علاقه زیادی به این ساندویچ کوچک و شیرین دارند. زندگی در جمهوری چک

کاری وِرست، آلمان

در آلمان تعداد زیادی از فست فودها طبخ و عرضه می گردد. کاری وِرست یکی از محبوب ترین این خوراک ها در این کشور اروپایی است. این غذا از نوعی سوسیس دست ساز به همراه سس کچاپ و پودر کاری آماده می گردد. سوسیس ها روکش طبیعی دارند و می توان آن ها را با روکش و یا بدون روکش سفارش داد. این خوراک به همراه سیب زمینی سرخ نموده و نوشابه طعمی بسیار عالی دارد. سوغات آلمان

صبحانه انگلیسی، انگلستان

این صبحانه یک وعده غذایی کامل است که از سوسیس، تخم مرغ، پودینگ، لوبیا، سبزیجات و نان در کنار یک ساندویچ بیکن چرب آماده می گردد. صبحانه انگلیسی معروفیت جهانی دارد و مانند یک وعده غذایی کامل انرژی شما را در طول روز حفظ خواهد نمود.

پیتزا، ایتالیا

تنها تعداد کمی از کشورهای جهان صاحب خوراک های خوشمزه و خاص هستند. یکی از این کشورها ایتالیا است که سبک و سیاق آشپزی آن در جهان بسیار معروف است. پاستا و پیتزا دو خوراک ایتالیایی هستند که در تمام جهان رواج دارند. اما امتحان کردن این غذاها در ایتالیا حال و هوای دیگری دارد. ناپل محل تولد پیتزا است. توصیه می کنیم که در سفر به این شهر حتما این غذای خوشمزه را امتحان کنید. شهر کاندلا ایتالیا

هِرینگ، هلند

هلند کشوری است که به داشتن غذاهای دریایی مشهور است. یکی از این غذاها و البته مهم ترین آن ها هِرینگ نام دارد. این ماهی نقره ای کوچک به اسم سمبل غذاهای هلندی شناخته می گردد. تمامی سوپرمارکت های هلندی ماهی هِرینگ را عرضه می نمایند اما برترین زمان خوردن این غذا در این کشور اروپایی ابتدای فصل صید است.

گولاش، مجارستان

مجارستان سرزمین خوراک های خوشمزه و منحصربفرد است. یکی از این خوراک ها گولاش نام دارد که سالیان دراز است در این کشور اروپایی طبخ می گردد. این غذا نوعی خورش غلیظ است که در آن گوشت و سبزیجات مختلف به همراه میزان زیادی پاپریکا ریخته می گردد. در بیشتر رستوران های سنتی مجارستان این خورشت در نان سرو می گردد و به همراه نوشیدنی های محلی خورده می گردد.

کِرِم کاتالان، کاتالونیا، اسپانیا

به صورت سنتی برترین غذاهای کِرِم مانند به فرانسه تعلق دارد؛ اما یکی از برترین کاستاردهای جهان به همراه کارامل سوخته را می توان در کاتالونیا پیدا کرد. این استان در قسمت شمالی اسپانیا واقع شده است. کِرِم کاتالان را در تمامی رستوران های شهر بارسلون و استان کاتالونیا می توان پیدا کرد.

کِرِپ، فرانسه

در کنار نان باگت که نوع اصل آن به فرانسه تعلق دارد یکی از برترین خوراک های این کشور کِرِپ نام دارد. برترین نوع کِرِپ ساده ترین شکل آن است که در تمامی رستوران های فرانسه سرو می گردد. کِرِپ را می توان با طعم های مختلف مصرف کرد، اما برترین نوع آن کِرِپ نوتلا است.

هاگیز، اسکاتلند

معده گوسفند پر شده؟!!! فک می کنید این غذا کمی ترسناک است؟ با وجود همه این ها هاگیز یکی از پرطرفدارترین و معروف ترین غذاهای اسکاتلند است. این غذا در ادینبورگ به صورت همبرگر هم سرو می گردد. اگر این توضیحات برایتان قانع نماینده نیست بهتر است سراغ دیگر غذاهای اسکاتلندی بروید. جاذبه های گردشگری نروژ

خورشت مخصوص، ایرلند

هیچ چیز بهتر از خوردن یک ظرف خورشت مخصوص ایرلندی در هوای مرطوب و ابری این کشور نیست. این خورشت از گوشت گوسفندی و سبزیجات تهیه می گردد.

پیروجی، لهستان

غذاهای پیچیده شده در خمیر در تمامی ملل جهان وجود دارند. در لهستان این غذا پیروجی نام دارد. پیروجی انواع مختلفی دارد اما نوع سنتی آن در لهستان با کره و پیاز پر می گردد. پیروجی را می توان با گوشت و یا سبزیجات طبخ کرد. این خوراک در تمامی رستوران های این کشور اروپایی سرو می گردد.

در این مقاله با معرفی تعدادی از غذاهای اروپایی در فرهنگ کشورهای این قاره گشتی زدیم. امیدواریم که شما هم از این مطلب نهایت لذت برده باشید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1833

به "در این چند کشور اروپایی چه چیزی بخوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این چند کشور اروپایی چه چیزی بخوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید