آنر 21 شهریور از سری X40 به طور رسمی رونمایی می نماید

به گزارش اسلیم فا، شرکت آنر اخیراً گوشی های هوشمند تازه زیادی را روانه بازار داخلی چین نموده تا موقعیت حال حاضر خود در بازار این کشور را نسبت به قبل ارتقاء ببخشد. به همین دلیل، این برند اکنون آماده عرضه نسل بعدی گوشی های هوشمند سری X است. در حقیقت سری X آنر، محبوب ترین سری این شرکت به شمار میرود و حالا آنر میخواهد تا با عرضه سری X40 نظر کاربران بیشتری را به سمت خود جلب کند.

آنر 21 شهریور از سری X40 به طور رسمی رونمایی می نماید

این شرکت صبح امروز با انتشار پوستری تبلیغاتی تایید نموده که گوشی های هوشمند سری آنر X40 در تاریخ 21 شهریور ماه امسال (15 سپتامبر) به طور رسمی در چین معرفی خواهند شد. روی این پوستر منتشر شده، شعاری دیده می گردد که از قدرت بسیار بالای گوشی های هوشمند این سری خبر می دهد. البته تا کنون آنر مشخصات فنی هیچ گوشی هوشمندی از این سری را فاش ننموده است.

جیانگ هیرونگ، مدیر ارشد اجرایی آنر گفته که تعداد کاربران سری X این شرکت به بیش از 100 میلیون نفر می رسد. اطلاعات لو رفته قبلی نشان می دهند که سری آنر X40 با پنل OLED ساخته شده به وسیله BOE وارد بازار خواهد شد. ظاهراً آنر X40 مکس که یکی از مدل های این سری به شمار می رود، از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی خواهد نمود. اگرچه این شرکت اطلاعاتی زیادی در خصوص مشخصات فنی گوشی های این سری منتشر ننموده، اما بعضی از افشاگران در خبرها به مشخصات کلیدی این گوشی های هوشمند اشاره نموده اند.

به همین دلیل گفته می گردد که گوشی هوشمند آنر X40 مکس مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی OLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 2772 در 1344 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 800 نیت، نسبت بدنه به تصویر 19:9 و تراکم پیکسلی 397 ppi پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلکس ویکتوس نیز جهت مراقبت از این نمایشگر، روی آن قرار خواهد گرفت و حفره نمایشگر نیز میزبان دوربین سلفی خواهد بود.

این طور که شنیده می گردد آنر از پردازنده Dimensity 1050 مدیاتک به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند بهره خواهد برد. باید اشاره کنیم که این تراشه از هشت هسته بهره می برد که شامل دو هسته بزرگ از نوع Cortex-A78 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز و شش هسته کم مصرف از نوع Cortex-A55 با فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز می شوند. علاوه بر این، به عنوان پردازشگر گرافیکی، شاهد حضور Mali-G610 MC3 هستیم که مثل خود تراشه نه خیلی پیشرفته است و نه خیلی هم ضعیف. احتمالاً در کنار تراشه Dimensity 1050 مدیاتک شاهد قرارگیری 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود.

این شرکت فناوری چینی ظاهراً در قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین سه گانه را تعبیه نموده که دوربین اصلی آن سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور، دوربین 64 مگاپیکسلی منوکروم و 13 مگاپیکسلی اولترا واید نیز قرار دارند. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 13 مگاپیکسلی سلفی تعبیه خواهد شد که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

بعلاوه گفته می گردد که یک باتری با ظرفیت 4600 میلی آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می پردازد که با شارژر 40 واتی به سرعت انرژی مجدد آن تأمین می گردد. سنسور اثر انگشت آنر X40 مکس احتمالاً زیر نمایشگر این گوشی تعبیه شده و سیستم عامل اندروید 12 نیز به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند تازه آنر نصب خواهد شد. انتظار می رود در روزهای آینده خبرهای بیشتری از مشخصات گوشی های هوشمند این سری منتشر گردد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2203

به "آنر 21 شهریور از سری X40 به طور رسمی رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر 21 شهریور از سری X40 به طور رسمی رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید