اتحادیه اروپا باید علیه ترکیه تحریم هائی را اعمال کند

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتریوس پاپادیمولس (Dimitrios Papadimoulis) معاون مجلس اروپا امروز شنبه خواهان اعمال تحریم هایی علیه ترکیه شد.

اتحادیه اروپا باید علیه ترکیه تحریم هائی را اعمال کند

با ما سفر کنید و با تور قیمت مناسب اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

معاون مجلس اروپا از کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواست تا در نشست 10 و 11 ماه دسامبر امسال تحریم هایی را علیه آنکارا با هدف جلوگیری از تنش زایی دولت این کشور اعمال نمایند.

دیمیتریوس پاپادیمولس در این خصوص اضافه کرد: اتحادیه اروپا باید قطعاً این تحریم ها را اعمال کند و به بحث صِرف درباره آن ها اکتفا نکند. اگر اقدامی عینی از سوی اروپا صورت نگیرد، ترکیه به تاکتیک های خصمانه خود ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است که نمایندگان مجلس اروپا چندی پیش با تصویب قطعنامه ای از اتحادیه اروپا خواستند تا ترکیه را تحریم کند.

این قطعنامه که الزام آور نیست با 631 رای مثبت و 59 رای ممتنع تصویب شد. قطعنامه مذکور با حمایت از اعتراض دولت قبرس از رهبران کشورهای عضو اتحادیه اروپا می خواهد تا در واکنش به اقدامات غیرقانونی ترکیه تحریم های شدیدی را علیه آن کشور وضع کند.

تصویب این قطعنامه به احتمال زیاد کوشش دولت فرانسه برای تصویب تحریم علیه ترکیه در اجلاس ماه آینده سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا را تقویت خواهد نمود.

وزارت خارجه ترکیه ضمن ابراز مخالفت شدید با درخواست مجلس اروپا برای تحریم این کشور، گفت که این تصمیم بار دیگر منفصل بودن اروپا از واقعیت ها و تعصب آن درباره قبرس و یونان را نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1409

به "اتحادیه اروپا باید علیه ترکیه تحریم هائی را اعمال کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا باید علیه ترکیه تحریم هائی را اعمال کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید