تور اروپا ارزان: بیشتر شدن رشد مالی کشورهای اروپایی

به گزارش اسلیم فا، میانه رشد مالی کشورهای اروپایی به بالای دو درصد رسید.

تور اروپا ارزان: بیشتر شدن رشد مالی کشورهای اروپایی

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، مرکز آمار اتحادیه اروپا گزارش اولیه خود از رشد مالی کشورهای اروپایی در سومین فصل سال 2021 را منتشر کرد که بر این اساس میانه رشد مالی 19 کشور عضو منطقه یورو و 27 کشور عضو اتحادیه اروپا به ترتیب 2.2 درصد و 2.1 درصد بوده است که این رشد در مقایسه با میانه رشد سه ماهه قبل در منطقه یورو 0.1 درصد و در سطح اتحادیه اروپا 0.2 درصد افزایش پیدا نموده است.

هم چنین رشد مالی سالانه طی بازه زمانی فوق در سطح منطقه یورو به طور میانه 3.7 درصد و در سطح اتحادیه اروپا به طور میانه 3.9 درصد بوده است.

در بین کشورهای اروپایی، بیشترین رشد مالی طی این مدت متعلق به اتریش با 3.1 درصد بوده است و پس از این کشور، فرانسه با 3.0 درصد و پرتغال با 2.9 درصد قرار دارند. از طرف دیگر کمترین رشد مالی مربوط به لیتوانی بوده است که رشد صفر درصدی را تجربه نموده است و پس از این کشور نیز لتونی با رشد 0.2 درصدی واقع شده است. رشد رومانی نیز طی این مدت 0.3 درصد و اسلواکی 0.4 درصد میزان گیری شده است.

در بین دیگر کشورهای اروپایی، رشد سه سه ماهه دوم آلمان 1.8 درصد، اسپانیا 2.0 درصد و هلند 1.9 درصد میزان گیری شده است.

منطقه یورو شامل 19 کشور بلژیک، آلمان، استونی، ایرلند، یونان، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، قبرس، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، اتریش، پرتغال، اسلوونی، اسلواکی و فنلاند است که از یورو به عنوان واحد پولی خود استفاده می نمایند.

اتحادیه اروپا نیز دارای 27 عضو است که شامل 19 کشور عضو منطقه یورو به علاوه بلغارستان، مجارستان، لهستان، دانمارک، سوئد، کرواسی، جمهوری چک و رومانی است.

طبق گزارش تازه کمیسیون اروپا، میانه رشد مالی 19 کشور عضو منطقه یورو در سال 2021 حدود 3.8 درصد خواهد بود که نسبت به برآورد قبلی 0.8 درصد بیشتر است اما رشد مالی اتحادیه اروپا به جای 3.9 درصد قبلی، 3.7 درصد پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1967

به "تور اروپا ارزان: بیشتر شدن رشد مالی کشورهای اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: بیشتر شدن رشد مالی کشورهای اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید