تور ارزان آلمان: ادامه غیبت ناگلزمن روی نیمکت بایرن مونیخ

به گزارش اسلیم فا، سرمربی بایرن مونیخ به علت تست مثبت کرونا همچنان نمی تواند تیمش را همراهی کند.

تور ارزان آلمان: ادامه غیبت ناگلزمن روی نیمکت بایرن مونیخ

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بیلد، بایرن مونیخ ظاهرا باید بدون سرمربی به کار خود ادامه دهد. یولیان ناگلزمن به نیمکت قهرمان آلمان مقابل یونیون برلین باز نمی شود. این بدان معناست که او چهارمین بازی رقابتی متوالی را از دست خواهد داد.

برای بایرن مونیخ ظاهرا خبر بد بعدی نیز وجود دارد: پس از شکست تاریخی در دور دوم جام حذفیر مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ که با نتیجه 5 بر صفر حاصل شد، یولیان ناگلزمن سرمربی تیم نیز همچنان غایب است و به علت بیماری نمی تواند در ملاقات برابر یونیون برلین حضور داشته باشد.

قبل از بازی گلادباخ، برآورد هایی مبنی بر بهبودی این مربی وجود داشت. با این حال کمی قبل از بازی، خود ناگلزمن غیبت مجدد را تایید کرد.

آزمایش کرونای ناگلزمن یک هفته پیش مثبت شده بود و مجبور شد به قرنطینه خانگی برود. در نتیجه، این مربی 34 ساله هم بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا لیسبون (4-0) و هم بازی در در بوندسلیگا مقابل هوفنهایم (4-0) و اخیراً در جام حذفی را از دست داد و چهارمین غیبت متوالی او در ملاقات برابر یونیون برلین خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1934

به "تور ارزان آلمان: ادامه غیبت ناگلزمن روی نیمکت بایرن مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: ادامه غیبت ناگلزمن روی نیمکت بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید