فلیک: حضور روی نیمکت آلمان؟ دلیلی نمی بینم به مربیگری در جایی دیگر فکر کنم

به گزارش اسلیم فا، سرمربی آلمانی باواریایی ها می گوید دلیلی نمی بیند که به مربیگری در تیمی دیگر فکر کند، چون از بودن در بایرن مونیخ خشنود است.

فلیک: حضور روی نیمکت آلمان؟ دلیلی نمی بینم به مربیگری در جایی دیگر فکر کنم

به گزارش خبرنگاران، هانسی فلیک که با به قهرمانی رساندن بایرن مونیخ در جام دنیای باشگاه ها، تاریخ ساز شد و این باشگاه را در سال 2020 به شش عنوان قهرمانی مختلف رساند و رکوردی را که بارسلونا با پپ گواردیولا در سال 2009 به ثبت رسانده بود، تکرار کردند، در گفت وگو با هفته نامه بیلد آم زونتاگ آلمان درباره شایعات مبنی بر اختلافاتش با حسن صالیحمیدزیچ گفت: این طبیعی است که مدیر ورزشی تیم و سرمربی همواره به خاطر باشگاه در خصوص بازیکنان با یکدیگر گفتگو نمایند. گفته شده است که من از شرایطم ناراضی هستم که باید در همین جا باید بگویم اصلاً چنین چیزی وجود ندارد.

وی اضافه نمود: پس از قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا در تابستان اخیر، کارمان برای نقل وانتقالات دشوارتر شد، چون درآمدهای باشگاه در نتیجه شیوع ویروس کرونا کاهش پیدا نموده است. با این وجود به نظرم ما هنوز ترکیب خیلی خوبی داریم. بایرن در آینده می تواند این موفقیت ها را ادامه دهد و صالیحمیدزیچ یکی از معماران آینده باشگاه بایرن مونیخ است. ما می توانیم در کنار هم برای ساخت آینده باشگاه کار کنیم. رابطه بین ما خوب است.

سرمربی بایرن مونیخ که سال ها در تیم ملی آلمان دستیار یواخیم لو بود، درباره احتمال حضورش روی نیمکت مانشافت به جای لو گفت: می دانم که کار در بایرن مونیخ چه معنا و مفهومی دارد و دلیلی نمی بینم که به مربیگری در جایی دیگر فکر کنم. من حس خوبی از بودن در مونیخ و باشگاه بایرن دارم. من تیم و کادر فنی فوق العاده ای دارم و به همین خاطر از بودن در بایرن لذت می برم. واقعاً دلیلی نمی بینم که در این مقطع دست به تغییر بزنم.

فلیک در ادامه ضمن تمجید از سرمربی تیم ملی آلمان گفت: من و یوگی (یواخیم لو) رابطه محبت آمیز ای داریم و به طور مرتب با هم تلفنی صحب می کنیم. یواخیم در گذشته فوق العاده کار نموده است و هنوز هم کارش را به خوبی انجام می دهد. یادم می آید زمانی که دستیار لو در تیم ملی بودم، همه از نحوه بازی کردن ما وقتی که قهرمان دنیا (2014) شدیم، خوشحال بودند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1559

به "فلیک: حضور روی نیمکت آلمان؟ دلیلی نمی بینم به مربیگری در جایی دیگر فکر کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: حضور روی نیمکت آلمان؟ دلیلی نمی بینم به مربیگری در جایی دیگر فکر کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید