تور آلمان ارزان: نظام بهداشتی آلمان در مقابله با کرونا ناکام بوده است

به گزارش اسلیم فا، خبرگزاری خبرنگاران- در 24 ساعت گذشته 30 هزار و 643 نفر در آلمان به کرونا مبتلا شده اند. این موضوع نشان می دهد نظام بهداشتی آلمان در مقابله با کرونا ناکام بوده است.

تور آلمان ارزان: نظام بهداشتی آلمان در مقابله با کرونا ناکام بوده است

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی دویچه وله، نظام درمانی آلمان در مقابله با کرونا ناکام بوده است.

در ابتدا مجری این شبکه تلویزیونی گفت در 24 ساعت گذشته 30 هزار و 643 نفر در آلمان به کرونا مبتلا شده اند. این موضوع نشان می دهد نظام بهداشتی آلمان در مقابله با کرونا ناکام بوده است.

خبرنگار این شبکه تلویزیونی گزارش داد زمانی که 16 نفر از ساکنان یکی از خانه های سالمندان در براندنبورگ همزمان بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند، این موضوع همگان را شوکه کرد. این افراد با وجود اینکه به طور کامل واکسینه شده بودند، جان خود را از دست دادند. از طرف دیگر نیمی از کارکنان این خانه سالمندان واکسن کرونا را تزریق ننموده بودند.

کاترین گرگر معاون شهردار شهر شورتفاید گفت همه افرادی که خبر مرگ این سالمندان را شنیدند غمگین شدند.

خبرنگار این شبکه اضافه کرد آلمان کوشش می نماید واکسیناسیون علیه کرونا را اجباری کند.

یکی از شهروند آلمانی نیز گفت من در حیطه علوم پزشکی کار می کنم و نمی دانم چرا بعضی از افراد آموزش دیده و شاغل در بخش درمان با زدن واکسن مخالف هستند. این موضوعی غیرقابل درک برای من است.

فرد دیگری گفت کادر درمان در تماس مستقیم با جامعه هستند. آن ها می توانند بیماری را بدون اینکه بدانند یا بخواهند به خانه خود منتقل نمایند.

خبرنگار این شبکه گفت اندازه واکسیناسیون در آلمان پایین تر از حد انتظار است، اما حتی اگر مردم بخواهند که واکسینه شوند معین وقت برای انجام آن هم کار سختی است. در اینجا در شمال برلین تنها در اواخر هفته در این مرکز واکسیناسیون انجام می گردد. مردم ساعت ها در صف انتظار می کشند تا بتوانند واکسن بزنند.

آندره اشتال شهردار شهر برناو اضافه کرد این موضوع که بیشتر مراکز واکسیناسیون یک ماه پیش تعطیل شدند موضوعی بسیار آزار دهنده است. آنگاه آن ها اعلام کردند که می خواهند چند میلیون نفر را در یک زمان کوتاه واکسینه نمایند. این موضوعی آزار دهنده است، اما ما هر کاری را برای واکسینه کردن شمار بیشتری از افراد انجام می دهیم. ما باید این کار را در همکاری با پزشک ها انجام دهیم.

در ادامه خبرنگار گفت بعضی از پزشکان تزریق واکسن را متوقف نموده اند. اما دولت می خواهد که آن ها را ملزم کند که تزریق واکسن را انجام دهند تا از فشار بر مراکز واکسیناسیون کاسته گردد.

یک شهروند آلمانی دیگر اضافه کرد زدن واکسن در اینجا بسیار مشکل است. ما بیش از نیم ساعت است که در اینجا ایستاده ایم و هنوز باید زمان بیشتری را در اینجا باقی بمانیم. گرفتن وقت واکسیناسیون در اینجا بسیار سخت است. این موضوع شما را بسیار عصبی می نماید.

در ادامه خبرنگار گفت شماری از سیاستمداران محلی هم از وضع موجود ناراضی هستند. آن ها باید به موضوع بی نظمی در واکسیناسیون در حوزه های انتخابیه خود رسیدگی نمایند. تنها واکسیناسیون افراد می تواند از وقوع موج چهارم شیوع کرونا در آلمان جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1968

به "تور آلمان ارزان: نظام بهداشتی آلمان در مقابله با کرونا ناکام بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: نظام بهداشتی آلمان در مقابله با کرونا ناکام بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید