ازسرگیری پرواز های بندرعباس- دبی

به گزارش اسلیم فا، مدیرکل فرودگاه های هرمزگان گفت: پرواز بندرعباس به دبی که به علت شرایط کرونایی متوقف شده بود با پی گیری های اجرا شده از ساعت 19 امروز 22 اردیبهشت ازسرگرفته شد.

ازسرگیری پرواز های بندرعباس- دبی

به گزارش ایرنا، ابوذر ضیایی گفت: اولین پرواز ساعت 19 و 15 دقیقه توسط هواپیمای بوئینگ 737 از مبدا دبی در فرودگاه بین المللی بندرعباس فرود آمد و ساعت 20 و 15 دقیقه به مقصد دبی پرواز کرد.

وی ادامه داد: این پرواز در روز های یکشنبه، چهارشنبه و جمعه بوسیله شرکت هواپیمایی فلای دبی انجام می شود که برای رفتن به دبی باید تست منفی کرونا داشت.

وی ادامه داد: اولین پرواز چهارشنبه هفته جاری از بندرعباس به دبی انجام می شود و در صورتی که استقبال خوبی باشد امکان افزایش تعداد پرواز ها هم وجود دارد.

وی اضافه نمود: درحال حاضر 14 شرکت هواپیمایی در 18 راستا پروازی در فرودگاه بین المللی بندرعباس به مسافران خدمات پروازی می دهند و در سال گذشته نیز 11 هزار و 300 پرواز در این فرودگاه انجام شد.

مدیرکل فرودگاه های هرمزگان بیان داشت: فرودگاه بندرعباس در 99 نه تنها رشد منفی پروازی نسبت به سال 98 نداشته بلکه شاهد سه درصد رشد مثبت بود و از نظر پروازی ششمین فرودگاه کشور از نظر تعداد پرواز ها محسوب می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1704

به "ازسرگیری پرواز های بندرعباس- دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازسرگیری پرواز های بندرعباس- دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید