استارت مدافعان و گلر پرسپولیس برای محرومیت!

به گزارش اسلیم فا، بازیکنان پرسپولیس تا اینجای فصل و بعد از گذشت 5 هفته از رقابت های لیگ برتر 13 اخطار گرفته اند که با در نظر دریافت کارت زرد محسن خلیلی در بازی با سپاهان سهم تیم پرسپولیس از اخطارهای داوران 14 کارت بوده است.

استارت مدافعان و گلر پرسپولیس برای محرومیت!

بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس، اهالی رسانه و کارشناسان داوری معتقدند بازیکنان پرسپولیس بیخود و بی جهت کارت زرد می گیرند و بیشتر از اینکه دریافت این اخطارها ربطی به خطاهای فنی و اتفاقات معمول در جریان بازی داشته باشد به اعتراض ها و مسائل حاشیه ای مربوط است. به عبارتی بازیکنان پرسپولیس خیلی مفت کارت زرد می گیرند و خودشان و تیم شان را در موقعیتی سخت قرار می دهند.

در این فصل و در بازی نخست سیدجلال تنها اخطاری پرسپولیس بود، در بازی دوم بیرانوند و نعمتی کارت گرفتند، در هفته سوم شجاع اولین کارت زردش را دشت کرد و هفته چهارم کنعانی، نعمتی و احمدزاده اخطار گرفتند. در بازی پنجم اما داوری عجیب و غریب وحید کاظمی باعث شد شش بازیکن پرسپولیس کارت زرد بگیرند. او که به خلیلی هم کارت زرد نشان داد بیرانوند، شجاع، کنعانی، امیری، نعمتی و بشار را با کارت زرد جریمه کرد.

در این میان باید به این نکته اشاره کرد که کنعانی تا کنون دو اخطار مفت و مجانی گرفته است. اولی در دربی نصیب او شد و معین نشد چطور بعد از درگیری با تبریزی و شکسته شدن سرش توسط تماشاگران استقلال، بنیادی فر به این بازیکن کارت زرد نشان داد. دفعه دوم و بازی با سپاهان حتی از مورد اول هم بدتر بود چرا که وقتی کیانی با تکلی خشن ترابی را زد، کنعانی معتقد بود داور باید کارت قرمز مستقیم نشان دهد و وحید کاظمی داور مسابقه قبل از نشان دادن اخطار به کیانی، مدافع جنوبی پرسپولیس را با اخطار روبرو کرد.

در بازی با سپاهان علیرضا بیرانوند هم اخطار مفتی دشت کرد و فقط به خاطر اینکه می خواست صحنه ای را توضیح بدهد، تا میانه زمین رفت و با همه حرف زد تا با کارت زرد جریمه شود.

از جمع اخطاری های پرسپولیس سیامک نعمتی سه اخطاره است، ضمن اینکه بیرانوند، شجاع و کنعانی زادگان دواخطاره اند که این تعداد کارت زرد در یک سوم دفاعی، خط دفاعی پرسپولیس را به شدت با خطر محرومیت بازیکنان اصلی تهدید می کند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 501

به "استارت مدافعان و گلر پرسپولیس برای محرومیت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت مدافعان و گلر پرسپولیس برای محرومیت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید