الناز قاسمی: با حضور در جام جهانی نگاه به هندبال زنان ویژه شد

به گزارش اسلیم فا، تهران (پانا) - ملی پوش تیم ملی هندبال ایران، انتخاب به عنوان برترین بازیکن زمین درجام دنیای را یکی از آرزوهای خود مطرح کرد که در مسابقات قهرمانی دنیا برآورده شده است.

الناز قاسمی: با حضور در جام جهانی نگاه به هندبال زنان ویژه شد

الناز قاسمی در گفت گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، درباره کسب جایزه بهترین بازیکن زمین پس از ملاقات با ازبکستان در مسابقات پریزیدنت کاپ گفت: اینکه بتوانم بهترین بازیکن زمین باشم یکی از آرزوهایم بود، خوشحالم این آرزو در این سطح از مسابقات برآورده شد اما ای کاش این اتفاق با پیروزی همراه بود.

وی درباره ملاقات تیم های ملی ایران و ازبکستان نیز اظهار کرد: ما بازی را بسیار خوب آغاز کردیم اما مدیریت بازی در تمام دقایق مساله بسیار مهمی است که ما در این بخش کمی دچار مشکل شدیم. نباید از این موضوع هم غافل شویم که ما اولین دوره حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را تجربه می کنیم و وقتی به عنوان بازیکن در این سطح از مسابقات قرار می گیرید، متوجه می شوید که احتیاج به کوشش بیشتر دارید. با همه این نکات باید بگویم باید بیشتر بر روی بسیاری از فاکتورها کار کنیم تا بتوانیم در این سطح از مسابقات حرفه ای حرفی برای گفتن داشته باشیم. البته حضور در مسابقات قهرمانی دنیا دریچه ای برای پیشرفت بانوان ایران در رشته هندبال خواهند بود.

قاسمی اظهار داشت: امیدوارم در سال های آینده بتوانیم تیم را از لحاظ کیفی و از لحاظ تجربی در سطح خوبی قرار دهیم و جزو تیم های خوبی باشیم که زبان زد هستند. فکر می کنم بازتاب حضور بانوان هندبالیست ایران در رقابت های قهرمانی دنیا تا همین جا نیز باعث شده تعداد علاقه مندان به هندبال بیش از پیش گردد و این امر باعث ورود افراد بسیاری به رشته هندبال شده است.

ملی پوش هندبال بانوان ایران اضافه کرد: امیدوارم روزی هندبال جزو رشته های اول کشور گردد و یکی از آرزوهای من هم همین است. هندبال رشته سخت و فوق العاده مجذوب نمایندهی است که ارزش توجه بیشتر را دارد.

قاسمی در انتها درباره بازتاب گسترده انتخاب فاطمه خلیلی به عنوان بهترین بازیکن در ملاقات با نروژ نیز گفت: پس از این اتفاق همه نگاه ویژه ای به ما دارند که برای من بسیار مجذوب نماینده است. در برخورد با بازیکنان و مردم علاقمند همواره شاهد ابراز علاقه آنها هستیم و می گویند به بازیکنان ایران افتخار می نمایند. پس از ملاقات با نروژ نیز شاهد ابراز احساسات بازیکنان این تیم بودیم، به طوری که چند نفر از آنها با اشک های فاطمه اشک ریختند که برای ما بسیار قابل توجه بود. باید بگویم بازیکنان نروژ بهترین و البته خوش قلب ترین بازیکنان هندبال دنیا هستند که برای تیم ایران ارزش زیادی قائل هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2043

به "الناز قاسمی: با حضور در جام جهانی نگاه به هندبال زنان ویژه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الناز قاسمی: با حضور در جام جهانی نگاه به هندبال زنان ویژه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید