امید اول گلزنی یحیی گل محمدی در خط حمله پرسپولیس

به گزارش اسلیم فا، عیسی آل کثیر در حال حاضر امید اول گلزنی یحیی گل محمدی در پیشانی خط حمله پرسپولیس است. به هرحال این یک واقعیت است که شهریار مغانلو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد درخشانی داشت و پیروز شد چهار گل بزند تا بالاتر از آل کثیر دو گله، بهترین گلزن سرخپوشان لقب گیرد، اما حالا با جدایی او، عیسی آل کثیر امید اول گلزنی و البته شانس نخست آقای گلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان خواهد بود.

امید اول گلزنی یحیی گل محمدی در خط حمله پرسپولیس

آن هم در شرایطی که آل کثیر فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی پیروز شد سه گل به تیم های السد و پاختاکور بزند و یک تنه تیمش را به جمع چهار تیم برتر آسیا ببرد، اما در روز بازی نیمه نهایی، محرومیت ناگهانی، او را از حضور در دو بازی پایانی باز داشت.

حال به نظر می رسد با توجه به رفت و آمد های فصل جابجایی آل کثیر همچنان مهاجم اول یحیی است و به همین علت در طول تمرین ها و بازی های تدارکاتی کاردفنی پرسپولیس تمام کوشش خود را به کار گرفته تا این مهاجم با تجربه با تمرکز بیشتر و استرس کمتر چارچوب دروازه حریفان را نشانه گرفته و به فرایند خوب گلزنی هایش ادامه دهد. البته درباره روابط عیسی آل کثیر و یحیی گل محمدی شایعه هایی هم به گوش می رسد که در حال حاضر زیاد نباید مورد توجه قرار بگیرد. از همان زمان که شهریار مغانلو به پرسپولیس پیوست این شایعه ها شنیده می شد و حالا هم با حضور پاکدل و شایعه جذب کی روش استنلی، دوباره شایعه ها قوت گرفته که شاید عیسی آل کثیر در فصل نو مرد اول خط حمله پرسپولیس نباشد، اما برای حرف زدن در این خصوص باید تا آغاز بازی ها صبر کرد.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1851

به "امید اول گلزنی یحیی گل محمدی در خط حمله پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید اول گلزنی یحیی گل محمدی در خط حمله پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید