انتشار اندروید 12 تا سه هفته آینده

به گزارش اسلیم فا، آماده شدن اندروید 12 نسبت به نسخه های قبلی طولانی تر شده اما به نظر می رسد انتظار برای آن به زودی به خاتمه می رسد.

انتشار اندروید 12 تا سه هفته آینده

میشال رحمان، سردبیر XDA در توییتر مدعی شد گوگل میخواهد نسخه AOSP (پروژه کد باز اندروید) اندروید 12 را در چهارم اکتبر (12 مهر) منتشر کند. با توجه به این که گوگل نسخه نهایی آماده اندروید را همزمان با نسخه AOSP عرضه می نماید، بنابراین دارندگان گوشی پیکسل ممکن است ارتقا به اندروید 12 را در همان روز دریافت نمایند.

اگر این تاریخ تغییر نکند، شرایط عرضه گوشی پیکسل 6 هم تعیین می گردد. گوگل نمی تواند مدل نو گوشی خود را بدون اندروید 12 عرضه کند بنابراین بعید است که پیکسل 6 پیش از این تاریخ روانه بازار گردد. اگر این گوشی مدتی بعد از این تاریخ در اکتبر عرضه گردد، تعجب آور نخواهد بود.

بر اساس گزارش انگجت، اگرچه برخی از سازندگان گوشی با سرعت به روزرسانی اندروید را در مدت چند هفته منتشر می نمایند اما سایرین ممکن است ماهها معطل نمایند. سامسونگ عرضه اندروید 11 را تا دسامبر سال 2020 سه ماه پس از عرضه رسمی این سیستم عامل از سوی گوگل شروع نکرد. هر مقدار هم گوگل کوشش نموده باشد تاخیر در به روزرسانی اندروید را با اقداماتی نظیر پروژه تربل کوتاه کند اما برای شرکتها تطبیق دادن نسخه نو اندروید با رابطهای کاربری سفارشی شده و آزمایش نرم افزار با مشتریان و اپراتورها زمان می برد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1861

به "انتشار اندروید 12 تا سه هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار اندروید 12 تا سه هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید