مایکروسافت ویندوز 11 را یک روز زودتر عرضه کرد

به گزارش اسلیم فا، در حالی که قرار بود ویندوز 11 در تاریخ 13 مهر رسما عرضه شود مایکروسافت تصمیم گرفت یک روز زودتر این کار را انجام دهد و در نتیجه امروز شاهد عرضه رسمی آن بودیم.

مایکروسافت ویندوز 11 را یک روز زودتر عرضه کرد

اگر تا به امروز پیروز به نصب ویندوز 11 نشده بودید، خبر خوب این است که مایکروسافت آن را یک روز زودتر عرضه کرد و قصد دارد فردا محصولات مبتنی بر این سیستم عامل نو را راهی بازار کند؛ محصولاتی که پیش از این شاهد رونمایی از آن ها در رویداد سرفیس بودیم.

در حال حاضر در نیوزیلند، آپدیت ویندوز 11 برای تمام کسانی که سیستم شان واجد شرایط دریافت آپدیت است در دسترس واقع شده است. همچنین اگر اخیرا ویندوز 10 را خریداری کرده باشید، می توانید همین حالا به صورت رایگان به ویندوز 11 آپگرید کنید. هرچند در درجه اول باید سیستم شما قابلیت پشتیبانی از آن را داشته باشد که پیش از این در رابطه با این شرایط صحبت کرده بودیم. علاوه بر این ها باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که آپدیت ویندوز 11 برای تمام کاربران رایگان خواهد بود.

طبق گفته های مایکروسافت، اگر در حال حاضر از ویندوز 10 استفاده می کنید و می دانید دستگاه شما قابلیت اجرای ویندوز 11 را هم دارد، از امروز آپدیت مربوطه را دریافت خواهید کرد اما فرایند انتشار این آپدیت تدریجی خواهد بود چرا که در ابتدا تمام دستگاه های نوی که شرکت اخیرا رونمایی کرد باید آن را دریافت کنند و سپس این آپدیت برای سایر دستگاه ها منتشر شود.

بنابراین شاید علی رغم عرضه رسمی ویندوز 11 و پشتیبانی سیستم تان از آن، هنوز قادر به دریافت آن نشده باشید اما توصیه می کنیم منتظر بمانید و برای دریافت آن عجله نکنید. اگر همه چیز مهیا باشد قطعا طی چند روز آینده باید پیغام دریافت به روزرسانی را مشاهده کنید؛ در غیر این صورت می توانید به صفحه دانلود به روزرسانی ویندوز مایکروسافت بروید و نسخه ای از ویندوز را که مد نظرتان است دانلود و نصب کنید.

در رابطه با ویندوز 11 هم باید بگوییم که مایکروسافت تغییرات بسیار خوبی را در آن پدید آورده است که از جمله این موارد می توان به رابط کاربری نو، فروشگاه نو، ویجت ها، پشتیبانی از اپلیکشن های اندروید و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

لازم به ذکر است در کنار دستگاه های سری سرفیس که فردا عرضه می شوند، ظاهرا ایسوس، لنوو، HP و سایر شرکت های تولیدکننده سخت افزار نظیر ایسر، دل و سامسونگ هم قصد دارند محصولات سخت افزاری خود را به زودی راهی بازار کنند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1900

به "مایکروسافت ویندوز 11 را یک روز زودتر عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت ویندوز 11 را یک روز زودتر عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید