ایران شخصیت های با نفوذ را در چین نادیده نگیرد

به گزارش اسلیم فا، موسس بنیاد گفت وگوی جاده ابریشم که برای گسترش همکاری های گردشگری با ایران تمایل نشان دارد، تاکید نمود: ایران باید از شخصیت های اثرگذار که در جامعه چین نفوذ و قدرت کلامی دارند برای تبلیغ و معرفی این کشور، بیشتر استفاده کند. نباید نفوذ چهره ها را در چین نادیده گرفت.

ایران شخصیت های با نفوذ را در چین نادیده نگیرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

کوی یی تینگ (Cui Yi ting) با اشاره به این که بنیاد گفت وگوی جاده ابریشم در 47 کشور از جمله ایران نمایندگی دارد و بیشتر در زمینه اجرای تورهای تجاری و فرهنگی فعال است، در گفت وگو با خبرنگاران درباره نگرانی هایی که در جامعه چین درباره سفر به ایران وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به فیلم هایی که از جاذبه های ایران در چین پخش شده و سخنانی که اخیرا مسؤولان گردشگری ایران در سفر به چین و در دیدار با مقامات و رسانه های کشور ما داشته اند، به این نتیجه رسیدم فضای آرام و محبت آمیز ای در ایران وجود دارد. اکنون درک بهتر و عمیق تری از این کشور پیدا نموده ایم و با توجه به حرفه و جایگاهی که در جامعه چین داریم می توانیم به آن ها شرح دهیم که ایران امن و زیبا است.

وی درباره پذیرش این یافته ها از سوی چینی ها و تغییر دیدگاه آن ها درباره ایران با توجه به رفتاری که رسانه ها با حوزه خاورمیانه و به ویژه ایران دارند، گفت: بستگی دارد چه شخصیت هایی ایران را تبلیغ یا معرفی نمایند. فکر می کنم بنیاد ما چنین جایگاهی را داشته باشد و بتواند پیغام ایران را به مردم چین منتقل کند. بهتر است ایران برای معرفی از شخصیت هایی با نفوذ و قدرت کلامی بیشتر در جامعه چین بیشتر استفاده کند.

او اضافه نمود: ایده من این است که برای ایران تبلیغات بیشتری در چین انجام دهم تا فرهنگ دو ملت به یکدیگر نزدیک گردد.

کوی همچنین گفت: ایران برای نفوذ در بازار گردشگری چین باید روی سفرهای فرهنگی با ساختار عمیق تر بیشتر برنامه ریزی کند و میزان رفت وآمدهای تجاری در حوزه گردشگری را افزایش دهد. نباید انتظار داشت با یک جلسه بین آژانس های ایرانی و چینی همه مسائل حل گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 607

به "ایران شخصیت های با نفوذ را در چین نادیده نگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران شخصیت های با نفوذ را در چین نادیده نگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید