ایمپلنت سین جیم می گردد

به گزارش اسلیم فا، ایمپلنت هم ممکن است مانند یک دندان طبیعی از دست برود ولی احتمال موفقیت آن بسیار بالاست. در مجموع حدود 96 درصد احتمال موفقیت وجود دارد. با رعایت صحیح بهداشت و نکشیدن سیگار، احتمال موفقیت درمان افزایش می یابد.

ایمپلنت سین جیم می گردد

ایمپلنت سین جیم می گردد

اندازه موفقیت ایمپلنت چه قدر است؟آیا تا آخر عمر کار می نماید؟

ایمپلنت هم ممکن است مانند یک دندان طبیعی از دست برود ولی احتمال موفقیت آن بسیار بالاست. در مجموع حدود 96 درصد احتمال موفقیت وجود دارد. با رعایت صحیح بهداشت و نکشیدن سیگار، احتمال موفقیت درمان افزایش می یابد.

از چه سنی و تا چه سنی می توان ایمپلنت گذاشت؟

اغلب پایین ترین سن زمانی است که سن رشدی بیمار تمام شده باشد. به طور معمول از حدود سن 17، 18 سالگی می توان ایمپلنت گذاشت ولی از آن طرف محدودیت سنی وجود ندارد. ایمپلنت درمانی برای افراد میانسال و مسن است.

آیا درمان ایمپلنت باید در بیمارستان و زیر بی هوشی انجام گردد؟

در بیشتر موارد درمان جراحی ایمپلنت به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی در مطب قابل انجام است اما اگر قرار است بازسازی های وسیعی روی فک ها انجام گردد که نیازمند پیوند استخوان وسیع است یا اینکه ضروری است پیش از کارگذاشتن ایمپلنت ها روابط فکی تصحیح شوند یا اینکه بیمار مبتلا به بیماری های سیستمیک زمینه ای خطرناکی باشد، بیمار در بیمارستان بستری شده و درمان تحت بی هوشی عمومی انجام می گردد.

چه کسانی می توانند این درمان را انجام دهند؟

این کار به صورت فردی و تیمی قابل انجام است. در حالت فردی یک دندان پزشک هر دو بخش درمان جراحی و پروتز را به تنهایی انجام می دهد اما در حالت تیمی جراحی از سوی یک دندان پزشک (اغلب جراح دهان و فک و صورت یا جراح لثه) و درمان پروتز از سوی دندان پزشک دیگری (اغلب متخصص پروتزهای دندانی) انجام می گردد اما در هر دو صورت بیمار باید پیش از هر چیز با آگاهی کامل دندان پزشکی را برای درمان ایمپلنت انتخاب کند که تبحر و مهارت کافی را برای انجام این درمان داشته باشد.

آیا علم ایمپلنت در ایران قابل رقابت با خارج از ایران هست؟

به لحاظ تکنیکی و فردی اگر در مرتبه بالاتری از خارجی ها نباشیم پایین تر هم نیستیم. در حال حاضر شاهدیم که بسیاری از هموطنان ما که ساکن کشورهای غربی هستند برای درمان ایمپلنت به ایران می آیند. به لحاظ هزینه هم گرچه ایمپلنت در تمام جهان درمان گرانی است اما در ایران در مقایسه با کشورهای غربی مقرون به صرفه تر است.

کسانی که ایمپلنت می گذارند می توانند ام.آر.آی یا سی.تی.اسکن انجام دهند؟

بله. بیماران بدون نگرانی می توانند از این تکنیک های تصویربرداری استفاده نمایند.

منبع:www.salamat.com

منبع: راسخون
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1870

به "ایمپلنت سین جیم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمپلنت سین جیم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید