بارش پراکنده در ارتفاعات تهران

به گزارش اسلیم فا، بر اساس پیش بینی های اداره هواشناسی استان تهران طی سه روز آینده افزایش ابر و وزش باد در استان تهران پیش بینی می گردد و امروز (9 آبان ماه) در ارتفاعات بارش پراکنده مورد انتظار است.

بارش پراکنده در ارتفاعات تهران

به گزارش خبرنگاران بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می گردد که در نواحی پرتردد شهری در برخی ساعات همراه با غبار محلی خواهد بود.

بعلاوه از بعدازظهر چهارشنبه (12 آبان ماه) با شمالی شدن جریانات و نفوذ سامانه بارشی، گاهی وزش باد شدید و به تدریج از چهارشنبه شب (12آبان ماه) و طی روز پنجشنبه (13 آبان ماه) در سطح استان بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف و باران و مه پیش بینی می گردد که با کاهش محسوس دما همراه است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه - امین آباد با ثبت دمای 6 درجه سانتیگراد کمترین دمای استان تهران را در 24 ساعت گذشته را داشته است.

آسمان تهران نیز فردا (10 آبان ماه) نیمه ابری به همراه غبار محلی و گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 23 و 15 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

آسمان مرکز پس فردا (11 آبان ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و گاهی همراه با غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین و سردترین زمان به 24 و 15 درجه سانتیگراد می رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1943

به "بارش پراکنده در ارتفاعات تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش پراکنده در ارتفاعات تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید