شهرهای شگفت انگیز ایران در سال 2500 میلادی از دید هوش مصنوعی، عکس

به گزارش اسلیم فا، گجت نیوز نوشت: هوش مصنوعی در ماه های اخیر در فراوری محتوا پیشرفت بسیار خوبی داشته و حالا می تواند با توجه به اطلاعات وارد شده به وسیله کاربر، خروجی دقیق و جذابی خلق کند.

شهرهای شگفت انگیز ایران در سال 2500 میلادی از دید هوش مصنوعی، عکس

یکی از مجذوب کننده ترین بحث ها پیرامون هوش مصنوعی است و بسیاری از کاربران می خواهند بدانند این تکنولوژی نو و خطرناک، چه تصوری از آینده بشر دارد.

در ادامه می توانید تصاویری که هوش مصنوعی از بعضی از شهرهای ایران در سال 2500 میلادی فراوری نموده مشاهده کنید.

تصویری از شهر تهران در سال 2500 میلادی از دید هوش مصنوعی. برج میلاد همچنان پابرجاست و دماوند در پس زمینه دیده می گردد. هر چند تهران در سال 2500 غمزده به نظر می رسد اما حداقل خبری از آلودگی هوا و ترافیک نیست!

از نظر هوش مصنوعی بینگ، جنگل های شمال ایران همچنان در سال 2500 وجود خواهند داشت و رشت از نظر زیست محیطی، اوضاع بهتری دارد.

هوش مصنوعی بینگ در به تصویر کشیدن وسعت تبریز و شرایط کوه پایه ای این شهر خوب عمل نموده اما از نظر معماری، تبریز سال 2500 شباهتی به این روزها ندارد!

اولین تصویر فراوری شده از اهواز با هوش مصنوعی، شهری به شدت خشک و کویری با ظاهری قدیمی بود اما با اضافه شدن کارون، اهواز سال 2500 رنگ و رویی دیگر گرفت.

نکاتی مهم درباره تصاویر خلق شده به وسیله هوش مصنوعی

در این مطلب، ما با استفاده از هوش مصنوعی Bing Image Creator، تصاویری از شهرهای ایران در آینده به دست آوردیم. بهتر است بدانید اطلاعات ورودی ما، شامل هیچ توصیف خاصی نبوده و فقط به هوش مصنوعی اعلام کردیم تصاویری از شهر x ایران در سال 2500 احتیاج داریم. البته در بعضی از موارد، مجبور شدیم برای دریافت خروجی بهتر، شهرهای ایران را بهتر برای هوش مصنوعی توصیف کنیم؛ برای مثال برای دریافت خروجی بهتر از تصویر شهر اهواز در سال 2500 میلادی، به هوش مصنوعی بینگ اعلام کردیم رود کارون را که از میان این شهر عبور می نماید را هم به تصویر اضافه کن.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 مرداد 1402 بروزرسانی: 31 مرداد 1402 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2351

به "شهرهای شگفت انگیز ایران در سال 2500 میلادی از دید هوش مصنوعی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای شگفت انگیز ایران در سال 2500 میلادی از دید هوش مصنوعی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید