بازدید مجازی موزه های مشهور دنیا در دوران کرونا

به گزارش اسلیم فا، 5 موزه که در دوران کرونا می توانید از آن ها دیدن کنید

اگر بهار سال جاری قصد داشتید از موزه های مهم دنیا دیدن کنید، اما با وجود کرونا و بسته شدن درهای موزه ها به روی گردشگران پیروز به انجام این کار نشدید، نگران نباشید، هنوز هم بعضی از موزه ها دری را برایتان بازگذاشته اند. بنابراین هنوز هم می توانید به بازدید آن ها بروید. اما این بار کمی متفاوت تر. این بار این بازدید را به صورت آنلان تجربه خواهید کرد. در بازدید مجازی موزه ها این شانس را دارید به دیدن موزه های مشهوری بروید که بازدید از آن ها طی چند ساعت آن هم با فواصل مکانی خیلی دور، در دنیای واقعی ممکن نیست. پس با خبرنگاران همراه باشید و سفر مجازی به مشهورترین موزه های دنیا لذت ببرید.

بازدید مجازی موزه های مشهور دنیا در دوران کرونا

بازدید مجازی موزه بریتانیا

کسی را می توانید پیدا کنید که تابحال تعریفی از این موزه تحسین برانگیز نشنیده باشد؟ موزه بریتانیا که همانند آهنربایی مغناطیسی گردشگران را جذب خود می نماید، با کمپانی های مشهوری مثل Google Arts & Culture و 2000 نهاد پیشرو دیگری که تورهای تعاملی برگزار می نمایند، همکاری می نماید.

پس همین حالا سفری لذتبخش به موزه بریتانیا را فقط با کلیک بر روی لینک زیر تجربه کنید.

بازدید مجازی موزه بریتانیا

بازدید مجازی موزه ملی آمستردام

موزه ملی آمستردام ( Rijksmuseum) که عظیم ترین موزه هلند و یکی از غنی ترین موزه های اروپا است، به موزه امپراتوری و موزه رایکس نیز شهرت دارد. این موزه زیبا، مجموعه ای کامل از آثار هنری و شاهکارهایی از عصر طلایی هلند است. اگرچه این موزه نیز مانند بسیاری از موزه های مشهور دیگر در سراسر دنیا درهای خود را تا اول ماه جون به روی عموم بسته است، ابتکار آنلاین موزه ملی آمستردام این امکان را برای تمامی افراد به وجود آورده تا از خانه به بازدید این موزه بپردازند. گوگل هم در این ابتکار آنلاین مشارکت نموده و با به نمایش گذاشتن آثار موزه ملی آمستردام این شانس را به شما می دهد تا با آثار متنوع موزه تعامل برقرار کنید، درباره تاریخچه آن ها بخوانید و نمایی نزدیک از آثار گرانبهای این موزه داشته باشید.

در بازدید از موزه امپراطوری آمستردام، بازدید اثر معروف نقاشی Rembrandts The Nightwatch and Vermeers The Milkmaid که رامبراند نقاش مشهور هلندی خالق آن است را نباید فراموش کنید.

بازدید مجازی موزه ملی آمستردام

بازدید مجازی موزه لوور پاریس

مشهورترین و عظیم ترین موزه پاریس، که هرم شیشه ای و دوست داشتنی اش، بیش از هر چیزی در آن خودنمایی می نماید هم، با شیوع کرونا درهای خود را به روی گردشگرانی که از سراسر دنیا برای بازدید از گنجینه های آن می آمدند، بسته است. اما هنوز هم می توانید با توری مجازی مهمان موزه لوور پاریس باشید و از عتیقه های مصری، گالری آپولون و دیگر آثار ارزشمند این موزه دیدن کنید.

بازدید مجازی موزه لوور پاریس

بازدید مجازی موزه گوگنهایم نیویورک

موزه گوگنهایم از موزه های مشهور نیویورک است. این موزه که معماری خاصی دارد توسط معمار عظیم امریکایی فرانک لوید رایت طراحی شده است. جلال آل احمد هم در بازدیدی که از این موزه داشته از آن بسیار تعریف نموده است. با وجودیکه موزه گوگنهایم هم به دلیل شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی بسته است، اما این موزه نیز این امکان را فراهم نموده است تا همه بتوانند از سراسر دنیا و از خانه هایشان از آن دیدن نمایند و یا تنها از دیدن معماری بی نظیر این موزه لذت ببرند.

بازدید مجازی موزه گوگنهایم نیویورک

بازدید مجازی گالری اوفیتزی فلورانس

گالری اوفیتزی که در فلورانس ایتالیا واقع شده یکی از قدیمی ترین و مشهورترین موزه های هنر اروپا و دنیا است. چهار نمایشگاه این گالری به طور کلی نمایانگر آثار هنری بر جای مانده از دوران خاندان مدیچی در ساختمانی قرون وسطایی است.

با تور مجازی گالری اوفیتزی می توانید نمایی نزدیک به نقاشی ها و جزئیات مهم آن ها داشته باشید و بازید از این گالری را به گونه ای متفاوت تجربه کنید.

بازدید مجازی گالری اوفیتزی فلورانس

منبع: فلای تودی
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1026

به "بازدید مجازی موزه های مشهور دنیا در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مجازی موزه های مشهور دنیا در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید