بازگشت تکاپو به شهر ووهان

به گزارش اسلیم فا، شهر ووهان که نام آن چند ماهی به عنوان مرکز شیوع کرونا مطرح بود باز هم توجه ها را به خود جلب و نگاه ها را خیره نموده است.

بازگشت تکاپو به شهر ووهان

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، شهر ووهان که چند ماهی نام آن به عنوان مرکز شیوع همه گیری کرونا و به تبع آن قرنطینه کامل شهر پیوسته در رسانه های دنیا تکرار می شد، اخیراً با تصاویری متفاوت که در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد، باز هم توجه ها را به خود جلب و نگاه ها را خیره نموده است.

تصاویر از مراکز دیدنی و تفریحی مانند هوانگ هه لوئو که بار دیگر میزبان گردشگران محلی و داخل چین شده، همچنین تصاویری از مجموعه ورزشگاهی سرپوشیده ووهان که در اوج همه گیری به بیمارستان صحرایی تبدیل شده بود و اکنون با برچیده شدن بیمارستان صحرایی، بار دیگر به کاربرد اصلی خود بازگشته، موجب غرور و مباهات مردم چین شده است که در نظرات و پیغام هایی ذیل عکس ها منعکس می گردد.

کاربری در فضای مجازی نوشته: با تأمین امنیت جانی، امنیت اقتصاد هم تأمین می گردد. همه این تصاویر زیبا نتیجه کوشش های یک میلیارد و 400 صد میلیون جمعیت چین است. زنده باد!

کاربر دیگری نظر داده: مردم پایه و اساس هر کشوری هستند. با قوی بودن پایه و بنیاد، نیرومند بودن کشور حتمی است. من الان در شهر ووهان هستم. صمیمانه بگویم اینجا یک شهر قهرمان است.

و کاربری با اشاره به تفاوت برخورد دولت و ملت چین با روش برخورد سایر کشورها با مشکل همه گیری نوشته است: شاید بعضی کشورهای غربی با معنای واقعی واژه فداکاری آشنا نیستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1312

به "بازگشت تکاپو به شهر ووهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت تکاپو به شهر ووهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید