بردن فجر از نان شب برای استقلال واجب تر است، ملی پوشان بازی نکنند

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران که با صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، در این مرحله به مصاف فجر سپاسی می روند، امروز و در استادیوم آزادی میزبان این تیم دسته اولی هستند.

بردن فجر از نان شب برای استقلال واجب تر است، ملی پوشان بازی نکنند

پیمان صاحب جمعی در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد این بازی بیان داشت: در همه سالهای اخیر استقلال در جام های حذفی نتایجی به مراتب بهتر از لیگ گرفته و بد نیست سال جاری هم با تمرکز زیاد در این مسابقات حضور یابند. این که آنها بعد از گل ریحان باید با یک تیم لیگ یکی دیگر هم بازی نمایند خوب است، اما نباید تیم های لیگ یکی را در جام حذفی دست کم گرفت. این تیم ها با انگیزه بسیار زیادی مقابل بزرگانی همچون استقلال به میدان می آیند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: خوشبختانه تیم دو پیروزی (یکی در لیگ و یکی در حذفی) پشت سر هم به دست آورده و سومین پیروزی پیاپی می تواند مسائل زیادی را از سر راه این تیم بردارد و راستا را برای ادامه راه حتی در لیگ برتر هموار نماید. لذا پیروزی در این بازی حتی از نان شب هم برای آبی پوشان واجب تر است.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: شاید ملی پوشان استقلال خسته باشند و باتوجه به نزدیکی زمان بازی بعدی آبی پوشان مقابل سایپا، بهتر باشد در این بازی نفرات دیگری که انگیزه بالایی هم دارند به میدان بروند. استراماچونی آنقدر بازیکن کارآمد در اختیار دارد که مقابل فجر سپاسی چنین تصمیمی بگیرد.

وی در ادامه بیان داشت: این که به ملی پوشانش استراحت داده گردد بدین معنا نیست که با همه قوا به میدان نرود. چون فاصله بازیکنان این تیم با هم زیاد نیست و دیگرانی که کمتر به آنها بازی رسیده هم از توانمندی و انگیزه زیادی برای پر کردن خلاء ملی پوشان برخوردار هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 566

به "بردن فجر از نان شب برای استقلال واجب تر است، ملی پوشان بازی نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بردن فجر از نان شب برای استقلال واجب تر است، ملی پوشان بازی نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید