برنامه State of Play با موضوع Ghost of Tsushima پنج شنبه شب پخش می گردد

به گزارش اسلیم فا، این طور که به نظر می رسد، سونی تا یکی دو بازی باقی مانده پلی استیشن 4 را راهی بازار نکند، نمی خواهد از کنسول نسل بعد خود صحبت. البته ما هم به هیچ وجه از این موضوع شکایت نمی کنیم، چون دیدن Ghost of Tsushima برای مان بارها هیجان انگیزتر از کنسول های نسل بعد است. سونی خبر داده است که در قالب یکی دیگر از برنامه های State of Play خود در روز 14 ماه می اطلاعات بیشتری از بازی Ghost of Tsushima در اختیارمان خواهد گذاشت.

برنامه State of Play با موضوع Ghost of Tsushima پنج شنبه شب پخش می گردد

بازی Ghost of Tsushima آخرین ساخته سونی برای کنسول پلی استیشن 4 است. عرضه بازی برای روز 17 جولای برنامه ریزی شده و کاملا منطقی به نظر می رسد تا سونی بخواهد نمایش عظیم دیگری از این بازی پیش از عرضه آن داشته باشد. آخرین گیم پلی نمایش داده شده از Ghost of Tsushima به نمایشگاه E3 2018 بازمی شود و از آن موقع به غیر از تعدادی تریلر، که البته گیم پلی و بخش های داستانی را نشان داده اند، گیم پلی محض و طولانی جدیدی از بازی ندیده ایم.

قرار است برنامه State of Play پنج شنبه شب 18 دقیقه باشد و کاملا روی بازی Ghost of Tsushima تمرکز کند. قرار است گشت و گذار در بازی، مبارزات و بخش های مختلف دیگری از آن را ببینیم.

سونی اضافه نموده است که این قسمت State of Play کاملا مختص Ghost of Tsushima است و خبری از اخبار پلی استیشن 5 در آن نخواهد بود. سونی در وبلاگ خود نوشته است: در این قسمت اطلاعات یا خبر جدیدی از پلی استیشن 5 نخواهد بود و فقط می خواهیم نگاهی عظیم و زیبا به حماسه محیط باز استودیوی بازی سازی ساکر پانچ داشته باشیم.

برنامه State of Play ساعت 00:30 بامداد روز آدینه 25 اردیبهشت، یا همان 12:30 شب پنج شنبه، از شبکه های مختلف آنلاین پخش خواهد شد.

بازی Ghost of Tsushima در روز 17 جولای به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: وبلاگ پلی استیشن

بخوانید:

ببینید:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1071

به "برنامه State of Play با موضوع Ghost of Tsushima پنج شنبه شب پخش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه State of Play با موضوع Ghost of Tsushima پنج شنبه شب پخش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید