بلاتکلیفی نیمکت تیم ملی والیبال، پایان قرارداد کولاکوویچ چه شد؟

به گزارش اسلیم فا، شرایط قرارداد ایگور کولاکوویچ با فدراسیون والیبال نامشخص است و نیمکت تیم ملی در شرایط بلاتکلیفی قرار گرفته است.

بلاتکلیفی نیمکت تیم ملی والیبال، پایان قرارداد کولاکوویچ چه شد؟

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، خبر فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ در شرایطی در دو روز اخیر مطرح شده که هنوز به صورت قطعی قرارداد این مربی مونته نگرویی با فدراسیون والیبال ایران فسخ نشده است.

دلیل اینکه قرار است قرارداد ایگور با فدراسیون والیبال به انتها برسد، این است که مدت زمان قرارداد او تا انتها المپیک 2020 توکیو به انتها می رسید و با توجه اینکه این رقابت ها با تعویق یک ساله روبرو شده، مسئولان والیبال ایران تصمیم گرفته اند تا با او خداحافظی نمایند اما هنوز مردد هستند و به طورقطع نمی دانند که با جدایی این مربی چه اتفاقاتی برای تیم ملی والیبال رخ می دهد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به صورت قطعی از انتها همکاری کولاکوویچ با این فدراسیون خبر نداده و گفته که در شرف انجام این کار هستیم. امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال هم پس ازآنکه از قطع همکاری گفت نظرش را تغییر داد و اظهار داشت این موضوع در حال پیگیری است و در آینده تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

کولاکوویچ در شرایطی سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد که برای تغییر نسل والیبال کشورمان این مسئولیت را پذیرفته بود اما در این راه موفقیت قابل ذکری نداشت. منتقدان این مربی کم نبودند و رفتار او پس از کسب سهمیه المپیک توکیو که دومین صعود متوالی والیبال ایران به مهم ترین آوردگاه ورزشی دنیا بود به مذاق بسیاری از پیشکسوتان و کارشناسان والیبال خوش نیامد چرا که او با گذاشتن انگشتش بر روی بینی خود منتقدان را به سکوت دعوت نموده بود.

اگر چه مسئولان والیبال ایران هنوز واکنش قطعی به انتها همکاری با کولاکوویچ ندادند و این مربی مونته نگرویی هم سکوت اختیار نموده، معین نیست که ادامه ماجرای سرمربیگری تیم ملی والیبال چه خواهد شد. در این میان این نگرانی جامعه والیبال را اذیت می نماید که ماجرای نیمکت تیم ملی همانند فدراسیون طولانی تر از حد انتظار گردد. سال گذشته فدراسیون والیبال مدت زیادی بدون رئیس اداره شد که باعث آسیب دیدن این ورزش شد و حالا اگر شرایط کادر فنی تیم ملی نیز به همان روش پیش برود، والیبال بار دیگر لطمه خواهد خود، به خصوص اینکه زنجیره شیوع ویروس کرونا نه تنها قطع نشده بلکه هر روز مستحکم تر می گردد و در چنین شرایطی معین نیست تمرینات تیم ملی چه زمانی شروع می گردد.

آنچه مسلم است نگاه اهالی جامعه والیبال به نیمکت تیم ملی بوده و انتظار می رود فردی راهنمایی تیم ملی را بر عهده بگیرد که توانایی های فنی و مدیریتی بالاتری از کولاکوویچ داشته باشد. فردی که بتواند نسلی فوق العاده را برای والیبال ایران بسازد تا پشتوانه بازیکنانی باشند که در سال های انتهای والیبال خود قرار دارند. عمر ورزش حرفه ای آن ها رو به انتها است.

انتهای پیغام/4048/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 956

به "بلاتکلیفی نیمکت تیم ملی والیبال، پایان قرارداد کولاکوویچ چه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی نیمکت تیم ملی والیبال، پایان قرارداد کولاکوویچ چه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید