در حال آنالیز پیشنهادات هستم، باید به مربیان ایرانی اعتماد کنیم

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، با آغاز فصل جابجایی لیگ برتر والیبال تیم ها به جذب بازیکنان و مربیان مورد نظر خود پرداخته اند. رضا صفایی پشت خط زن تیم والیبال سایپا که فصل گذشته د ر نیم فصل مسابقات پیشنهادی از تیم ترکیه ای داشت با مخالفت باشگاه سایپا به کار خود در رقابت های داخلی ادامه داد.

در حال آنالیز پیشنهادات هستم، باید به مربیان ایرانی اعتماد کنیم

رضا صفایی در مصاحبه با خبرنگاران درباره تصمیمش برای ادامه کار در مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: چند پیشنهاد داخلی دارم و برای انتخاب مناسب در حال آنالیز گزینه ها هستم. تا 10 روز آینده تصمیم نهایی خود را خواهم گرفت. فصل گذشته در نیم فصل مسابقات از باشگاه ترکیه ای پیشنهاد داشتم که به دلیل عدم رضایت باشگاه سایپا رد کردم و در تیم این ماندم. سال جاری قطعاً لیگ سختی در پیش خواهیم داشت امیدوارم بتوانم تصمیم خوبی بگیرم.

صفایی که عنوان بهترین پشت خط زن لیگ برتر را نیز کسب نموده است درباره شرایط تمرینی خود با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: در این مدت سعی کردم آمادگی بدنی خود را حفظ کنم. با توجه به اینکه مسابقات لیگ در فصل جدید زودتر شروع می گردد باید هرچه سریع تر به شرایط بدنی ایده آل برسم تا خود را برای حضور در فصل جدید آماده کنم.

ملی پوش سابق تیم والیبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی نیز گفت: تیم ملی کارشناسان و بزرگان بسیاری برای تصمیم گیری در این زمینه دارد اما به نظرم مربیان ایرانی زیادی داریم که دست کمی از مربیان خارجی ندارند. شاید ترسی برای انتخاب مربی ایرانی وجود دارد که نباید اینطور باشد و باید به مربیان ایرانی اعتماد کرد.

وی ادامه داد: باید از مربیان ایرانی بدون ترس حمایت کنیم و امیدوارم فدراسیون والیبال بهترین تصمیم را برای تیم ملی بگیرد تا در المپیک توکیو قدرتمند شرکت کنیم.

صفایی درباره فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال نیز گفت: شنیده ام فدراسیون بسیار با برنامه و جدی مسابقات را شروع خواهد نمود. اگر رقابت های لیگ با برنامه و پویا برگزار گردد تیم ملی قدرتمندی خواهیم داشت و برعکس اگر لیگ ضعیف باشد بازیکنان هیچ کمکی به تیم ملی نخواهند کرد. با حضور داورزنی در رأس فدراسیون والیبال به رقابت های لیگ برتر در فصل جدید بسیار خوشبین هستم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1073

به "در حال آنالیز پیشنهادات هستم، باید به مربیان ایرانی اعتماد کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حال آنالیز پیشنهادات هستم، باید به مربیان ایرانی اعتماد کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید