بهبود صنعت هواپیمایی چین پس از بحران کرونا

به گزارش اسلیم فا، صنعت هواپیمایی کشوری چین به سرعت در حال بهبود از پیامد های منفی اقتصادی و اقتصادی ناشی از کروناست.

بهبود صنعت هواپیمایی چین پس از بحران کرونا

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش به نقل از خبرگزاری شین هوا، طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری چین، صنعت هواپیمایی کشوری چین به سرعت در حال بهبود از پیامد های منفی اقتصادی و اقتصادی ناشی از کروناست.

طبق اطلاعات منتشر شده به وسیله سازمان هواپیمایی کشوری چین، این صنعت در سال گذشته 418 میلیون سفر را انجام داده است که 63.3 درصد رقم ثبت شده در سال 2019، یعنی قبل از شیوع بیماری همه گیر کووید-19 بوده است.

وضع حجم حمل و نقل هوایی طی سال گذشته هر سه ماهه نسبت به سه ماهه قبل از آن بهبود یافته و در سه ماهه چهارم، تعداد پرواز های داخلی به 95.5 درصد حجم ثبت شده در مدت مشابه سال 2019 رسیده است.

دولت چین بعلاوه امروز بیان کرد سرمایه گذاری در دارایی های ثابت در سال 2020 به 162.76 میلیارد یوان (حدود 24.49 میلیارد دلار) رسید که بالاترین مقدار از سال 2019 تا این زمان بوده است.

سرمایه گذاری در ساخت و ساز و اصلاحات اساسی در صنعت فناوری در سال گذشته به 108.14 میلیارد یوان رسیده است که 11.6 درصد بیشتر از سال 2019 است.

طبق داده ها و اطلاعات آماری منتشر شده به وسیله دولت چین، در ترازنامه ایجاد شده در خاتمه سال 2020، تعداد کل فرودگاه های حمل و نقل مدنی مجاز در چین به 241 عدد رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1841

به "بهبود صنعت هواپیمایی چین پس از بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود صنعت هواپیمایی چین پس از بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید