تأسیس مرکز نانوتکنولوژی ایرانی در اندونزی

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سعید سرکار در دیدار معاون علمی با وزیر بهداشت اندونزی با اشاره به موافقت معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با تاسیس مرکز نانوتکنولوژی در اندونزی، گفت: این مرکز همکاری بین دو کشور در حوزه نانو را افزایش می دهد.

تأسیس مرکز نانوتکنولوژی ایرانی در اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

وی اضافه نمود: در این سفر مذاکرات مختلفی بین شرکت های دانش بنیان ایرانی و اندونزیایی در حوزه نانوداروها و تجهیزات پزشکی برگزار گردید که امیدواریم به زودی محصولات و تکنولوژیهای دارویی و تجهیزات پزشکی بین دو کشور تبادل گردد.

مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با اشاره به پیشرفت های ایران در حوزه فراوری داروهای ضدسرطان و داروهای زیستی، گفت: ایران آمادگی کاملی دارد تا تکنولوژی فراوری این داروها را به کشور اندونزی منتقل کند.

وی اضافه نمود: در حال حاضر 22 داروی زیستی در کشور فراوری می گردد و 500 شرکت دانش بنیان نیز در این زمینه فعالیت می نمایند که 8 شرکت به عنوان بزرگ ترین شرکت های دارویی معرفی شده اند.

در انتهای این دیدار تفاهم نامه انتقال فناوری فراوری 5 واکسن انسانی از اندونزی به ایران بین دو شرکت ایرانی و اندونزیایی و نیز تفاهم نامه صادرات و انتقال فناوری محصولات نانوتکنولوژی از ایران به اندونزی توسط وزارت بهداشت و درمان اندونزی و ستاد توسعه فناوری نانو به امضاء رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 393

به "تأسیس مرکز نانوتکنولوژی ایرانی در اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأسیس مرکز نانوتکنولوژی ایرانی در اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید