رویداد تبریز 2018 زمینه ساز حضور شهروندان اندونزی در تبریز خواهد بود

به گزارش اسلیم فا، سفیر اندونزی در ایران گفت: تبریز به واسطه هنر و صنعت زیبای فرش، برای اندونزیایی ها و به خصوص هنرمندان و بازرگانان جاکارتا معروف است.

رویداد تبریز 2018 زمینه ساز حضور شهروندان اندونزی در تبریز خواهد بود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور اقساطی بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران، اوکتاوینو علیم الدین در ملاقات با شهردار تبریز و رئیس شورای اسلامی شهر، با بیان این مطلب، گفت: ارتباطات تنگاتنگ تبریز با کشورها و شهرهای مهم، نشان می دهد که تبریز، شهری است که در موضوعات مختلف گردشگری، صاحب سبک و سیاق ویژه است.

وی با اشاره به ظرفیت های علمی شهر تبریز اعلام نمود: دانشگاه تبریز، از قدیمی ترین و مهم ترین مراکز علمی ایران است، این مزیت مهم، می تواند یکی از محورهای همکاری علمی و آموزشی با شهرهای مختلف جاکارتا باشد.

سفیر اندونزی در ایران، به شرکت خود در اجلاس سال گذشته وزرای گردشگری مجمع گفتگوی همکاری آسیا در تبریز اشاره نمود و گفت: شرایط میزبانی و بحث های مطرح در آن اجلاس، به صندلی مهم شهر تبریز در حوزه گردشگری صحه گذاشت.

علیم الدین با بیان این که حضور در اولین روزهای رویداد گردشگری تبریز 2018 در این شهر، امیدواری را برای ملاقاتها و همکاری های عملی، بیشتر می نماید، اظهار کرد: با محقق شدن این همکاری ها، یقین دارم که در آینده ای نزدیک، شاهد حضور شهروندان اندونزی در تبریز خواهیم بود.

وی با اشاره به این که یکی از اهداف سفر به تبریز، آنالیز مشابهت های تبریز برای عقد تفاهم نامه خواهرخواندگی است، گفت: جافا در غرب اندونزی، یکی از گزینه هایی است که می تواند در این مورد آنالیز گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 737

به "رویداد تبریز 2018 زمینه ساز حضور شهروندان اندونزی در تبریز خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد تبریز 2018 زمینه ساز حضور شهروندان اندونزی در تبریز خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید