تبلیغات طرح های حمایتی باید بیشتر از اینها باشد

به گزارش اسلیم فا، کوشا فتاحی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، در بیان ارزیابی خود از طرح تابستانه کتاب 99 گفت: فروش ما خوب نبود چون مردم قدرت خرید ندارند. کرونا هم از مسائلی است که به مسائل قبلی اضافه شده است؛ درحقیقت تنها کسانی که دستشان به دهنشان می رسد، برای خرید کتاب به اینجا می آیند.

تبلیغات طرح های حمایتی باید بیشتر از اینها باشد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a3 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی تبلیغات طرح تابستانه کتاب 99 را هم کافی ندانست و گفت: تبلیغات این قبیل طرح ها باید گسترده تر باشد؛ مثلا بهتر بود در همان روز آغاز طرح، پیامک برای مخاطبان کتاب ارسال می شد و در رسانه ها انعکاس بیشتری می یافت. با توجه به لغو برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، امکان بهره مندی بیشتر از تابستانه کتاب وجود داشت؛ اما به نظرم در این خصوص، ضعیف عمل شد.

مدیر داخلی کتاب فروشی مهرگان اصفهان ادامه داد: اعتبار طرح تابستانه برای کتاب فروشی ما پایین بود؛ نباید یارانه مربوطه برای یک کتاب فروشی 100 متری با یک کتابفروشی 20 متری یکسان باشد؛ چون به این ترتیب، در این اواضع مالی دردی از ما دوا نمی گردد.

فتاحی درباره تمهیدات کتاب فروشی متبوعش برای مدرن شدن، گفت: ما اینستاگرام فعال و سایت داریم، اینجا یک فروشگاه با نیم قرن سابقه است اما استقبال بسیار پایین و کم است و حتی گاهی روزهای آخر طرح مشتریان از اجرای طرح خبردار می شوند، درحالی که مقدار کمی از اعتبارمان مانده است.

وی ادامه داد: بیشتر کتاب های فنی ما فروش رفته است؛ این در حالی است که اتین قبیل کتاب ها مشمول طرح نمی شوند. با توجه به لغو برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در امسال، خواسته ما کتاب فروشی ها این است که اعتبار مربوط به این نمایشگاه به وسیله طرح های فصلی به کتاب فروشی ها داده گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1228

به "تبلیغات طرح های حمایتی باید بیشتر از اینها باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات طرح های حمایتی باید بیشتر از اینها باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید