تداوم حملات ائتلاف سعودی به مناطق مسکونی در یمن

به گزارش اسلیم فا، نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی امروز نیز بعضی مناطق و محله های مسکونی در تعدادی از استان های یمن را هدف حملات موشکی و خمپاره ای خود قرار دادند.

تداوم حملات ائتلاف سعودی به مناطق مسکونی در یمن

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی امروز (آدینه) نیز با نقض آتش بس در استان الحدیده، بعضی نقاط پراکنده در منطقه 7 ژوئیه را هدف حمله توپخانه ای و موشکی قرار دادند.

طبق گزارش وبگاه المسیرة، نیروهای ائتلاف سعودی همچنین مناطق کوهستانی در التحیتا و شرق حیس در استان الحدیده را هدف حملات موشکی و توپخانه ای قرار داده و خسارت هایی به تعدادی از منازل و اموال غیرنظامیان وارد آوردند.

همچنین هواپیماهای جنگی ائتلاف سعودی در چند نوبت منطقه رازح، سحار و حیدان در استان صعده و منطقه الغیل، خب، الشعب و المتون در استان الجوف را بمباران کردند.

از سوی دیگر شب گذشته چند مزدور ائتلاف سعودی در کمین ارتش یمن در منطقه جیزان کشته شده و تعدادی نیز زخمی شدند.

خبرگزاری یمنی سبأ به نقل از یک منبع نظامی گزارش کرد که واحد مهندسی ارتش و کمیته های مردمی در منطقه ام بی سی برای مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه جیزان کمین گذاشته و در نتیجه آن چندین نفر را کشته و زخمی کردند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 818

به "تداوم حملات ائتلاف سعودی به مناطق مسکونی در یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم حملات ائتلاف سعودی به مناطق مسکونی در یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید