ترافیک سنگین در راستا شمال به جنوب چالوس و هراز

به گزارش اسلیم فا، تهران (پانا) - ترافیک سنگین در جهت شمال به جنوب محورهای چالوس و هراز امروز(پنجشنبه) و همزمان با انتها تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران گزارش شده است.

ترافیک سنگین در راستا شمال به جنوب چالوس و هراز

ترافیک سنگین در محور چالوس جهت (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا هزارچم و ترافیک سنگین در محور هراز جهت (شمال به جنوب) محدوده بایجان وجود دارد.

با این حال در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

بعلاوه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2473 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 1.1 درصد افزایش تردد را نشان می دهد.

بعلاوه سهم وسایل نقلیه سنگین 9.7 درصد و اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

محورهای دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته شامل آزادراه کرج - قزوین، آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران - کرج و آزادراه تهران - قم بوده است.

با توجه به پیش بینی شرایط تردد و اقدامات ترافیک تعطیلات نوروز سال 1401 و ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی از روز چهارشنبه 1400/12/25 تا سرانجام روز یکشنبه 1401/1/14 به توضیح ذیل اجرا خواهد شد.

بر این اساس، عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در همه آزادراه ها و بزرگراه ها، محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب نماید ممنوع است.

بعلاوه در همه محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می گردد، عبور و مرور انواع تریلر، ناوگان ترانزیتی، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضد عفونی نماینده و کالاهای اساسی (گندم، جو، برنج، سویا، دانه های روغنی و...) یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می گردد که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می گردد و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضد عفونی نماینده و کالاهای اساسی دارای مجوز در 13 فروردین 1401 در همه محورهای برون شهری کشور ممنوع است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2149

به "ترافیک سنگین در راستا شمال به جنوب چالوس و هراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک سنگین در راستا شمال به جنوب چالوس و هراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید