تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مراسم تحلیف بایدن

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، به دنبال حمله شماری از خشونت طلبان هوادار دونالد ترامپ به ساختمان کنگره و با نزدیک شدن به برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا تدابیر امنیتی در پایتخت ایالات متحده تشدید شده و ارتش این کشور دیروز آدینه تایید کرد که 25 هزار نیروی نظامی گارد ملی در شهر واشنگتن مستقر خواهند شد.

تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مراسم تحلیف بایدن

در همین حال یک مقام دولت در مصاحبه با سی بی اس تایید کرد که وزارت امنیت میهن در گزارشی تصریح نموده است که افراطیون داخلی عظیم ترین تهدید برای مراسم تحلیف جو بایدن در روز چهارشنبه هستند.

در این گزارش همچنین آمده است به دنبال حمله خشونت طلبان به ساختمان کنگره، دشمنان خارجی کمپین اطلاعات غلط را تشدید نموده اند.

مراسم تحلیف جو بایدن، چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه هفته جاری در مقابل ساختمان کنگره برگزار خواهد شد.

در همین حال گزارش شده است که جو بایدن نیز سفر با قطار خود به واشنگتن برای مراسم تحلیف را به دلایل امنیتی لغو نموده است.

رویترز در این رابطه می نویسد: پلیس فدرال آمریکا اف بی آی و دیگر نهادهای امنیتی آخرین اطلاعات در مورد خطرات احتمالی و بالقوه در جریان مراسم تحلیف را در اختیار جو بایدن قرار داده اند.

اداره امنیت حمل و نقل اعلام نموده است در روزهای منتهی به مراسم تحلیف جو بایدن، تدابیر امنیتی برای پروازهای هوایی تشدید می گردد و از سفر افراد مظنون به واشنگتن جلوگیری می گردد.

اداره امنیت حمل و نقل در بیانیه ای اعلام نموده است که با نهادهای انتظامی کشور در مورد ارزیابی شرایط این افراد در ارتباط است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1504

به "تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مراسم تحلیف بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مراسم تحلیف بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید