تصاویری از گوشی ال جی V20 را ببینید

به گزارش اسلیم فا، مجله دیجی کالا: شرکت ال جی تایید نموده که گوشی V20 را در روز 6 سپتامبر (16 شهریور) معرفی خواهد نمود. حال تصاویر رندرشده ای از این گوشی هم منتشر شده است.

تصاویری از گوشی ال جی V20 را ببینید

براساس این تصاویر ظاهرا با گوشی ای طرفیم که بدنه فلزی دارد. مانند مدل پیشین یعنی V10 این گوشی هم یک صفحه نمایش اصلی بزرگ دارد و یک صفحه نمایش کوچکتر در بخش بالایی آن. اما ظاهرا ال جی در ساخت این مدل از دوربین های دوتایی جلویی که در مدل قبلی وجود داشت استفاده ننموده است. به جای استفاده از دوربین جلویی دوتایی شاهد وجود دوربین دوتایی عقبی به همراه فلش دوتایی و فوکوس اتوماتیک لیزری در این گوشی هستیم. احتمالا این قابلیت ها این گوشی را رقابت پذیرتر از قبل می نمایند.

در پشت گوشی ال جی V20 یک حسگر اثرانگشت وجود دارد، حسگری شبیه به گوشی ال جی G5. ظاهرا این مدل جدید ابعاد 159.5 در 78.1 در 7.7 میلی متری دارد. گرچه برجستگی دوربین پشتی نسبت به قبل بیشتر شده اما از نظر ابعاد گوشی به ال جی V10 با ابعاد 159.6 در 79.3 در 8.6 میلی متر نزدیک است.

شایعات می گویند محتمل است در این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 820 استفاده گردد و احتمالا یک RAM 4 گیگابایتی هم از دیگر ویژگی های گوشی هوشمند جدید شرکت ال جی است.

ال جی اعلام نموده مدل V20 اولین گوشی در دنیا خواهد بود که از اندروید نوقا استفاده می نماید. این موضوع از این نظر جالب است که شرکت گوگل هم به زودی دو نکسوس جدید به بازار عرضه می نماید و عموما گوگل خود در گوشی های نکسوس از آخرین نسخه های اندروید رونمایی می کرد. اما ظاهرا این بار ماجرا به شکل دیگری پیش خواهد رفت.

گوشی ال جی V20 در ایالات متحده آمریکا پیش از انتها ماه سپتامبر عرضه خواهد شد و احتمالا اغلب اپراتورهای مخابراتی این گوش را به فروش برسانند. این گوشی در کانادا و بسیاری از کشورهای دیگر دنیا هم عرضه خواهد شد که به محض معین شدن جزییات عرضه آن اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهیم داد. در ادامه می توانید مجموعه تصاویر رندر شده این گوشی را هم آنالیز کنید:

منبع: برترین ها
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 603

به "تصاویری از گوشی ال جی V20 را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از گوشی ال جی V20 را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید