تصاویر تکان دهنده از حمله به پناهجویان سوری در آنکارا

به گزارش اسلیم فا، در پی مرگ یکی از دو مجروح درگیری ها بین ترک ها و پناهجویان سوری، تنش در محله آلتین داغ در آنکارا بالا گرفت. معترضان به کسب وکار هایی حمله کردند که گمان می بردند متعلق به سوری ها باشد. احزاب سیاسی خواستار آرامش مردم شده اند.

تصاویر تکان دهنده از حمله به پناهجویان سوری در آنکارا

بهترین تجربه سفر را با بهترین قیمت تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگاران، چاقوکشی در درگیری بین گروهی از سوری ها و مردم محلی، منجر به بالاگرفتن تنش شد. تظاهر نمایندگان بعد از مدتی به دو محله ای که پناهجویان سوری در آنجا اقامت دارند رفته و به خانه ها و دکان هایی حمله کردند که تصور می کردند صاحبان آن ها سوری هستند.

پلیس برای آرام کردن تظاهرنمایندگان از آن ها خواست تا به حرف کسانی که نمی شناسند و قصد تهییج تظاهرنمایندگان را دارند، توجه ننمایند.

در تصاویری که از این محله ها به دست آمده، حمله به مغازه ها و غارت و تخریب اجناس آن ها دیده می گردد. برخی از خودرو ها را وارونه می نمایند، در حالی که در خیابان ها آتش افروخته شده است.

رهبران احزاب سیاسی، در بیانیه هایی از مردم خواسته اند تا آرامش خود را حفظ نمایند. یکی از مقام های حزب عدالت و توسعه در توییتر نوشته است: جرمی که فرد دیگری مرتکب شده را نمی توان به دیگران نسبت داد.

لیلا شاهین اوستا، در توییتر نوشته است که مجرم مجازات می گردد و کسانی که می خواهند اتحاد ما را از بین ببرند نباید فرصت این کار را داشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 مرداد 1400 بروزرسانی: 26 مرداد 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1831

به "تصاویر تکان دهنده از حمله به پناهجویان سوری در آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر تکان دهنده از حمله به پناهجویان سوری در آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید